Inhoud "registratie goedkeuring" aanpassen?

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
15 nov 2014 10:57 #11023 door Gast
Allereerst voor degene die dit leest wil ik zeggen dat ik blij ben
dat er zoveel mensen enthousiast zijn en bereid zijn een minder kundige Joomla gebruiker te helpen!!

Nu mijn vraag:

Mensen registreren zich op de site die ik heb gemaakt, nu wordt er een mail verzonden ter goedkeuring van de registratie.
Graag zou ik extra info in deze mail opnemen en dan met name de ingevulde velden die men heeft ingevuld bij de registratie (ook die van de extra aangezette "Gebruikers - Profiel" plugin).

Is dit mogelijk?
Had al gezocht in het forum maar kon niet iets vinden wat me kon helpen.

Daniel
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
15 nov 2014 10:57 #11024 door Gast
Helaas, alleen via aanpassing van de code of mogelijk andere extensies gaat dat lukken. De teksten die gebruikt worden staan weliswaar in de ini bestanden en kunnen met een taal override aangepast worden. Maar het vervangen van de ingevoerde waarden in de melding is hardcoded.

Dit betekent dat de berichten een vast aantal velden heeft die vervangen worden door hetgeen de bezoeker in toetst. Alleen door de code aan te passen kun je daar velden aan toevoegen.

Met andere extensies bedoel ik zoiets als Community Builder of JomSocial dat de registratie volledig over neemt. Of de plugin hiermee samenwerkt is dan ook nog eens de vraag.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena