XML feed inzetten

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
27 jul 2016 08:14 #1549 door Gast
XML feed inzetten werd gestart door Gast
Hoe zet ik tijdelijk een xml feed in Joomla 2.5; www.accountantsportal.nl/feed/e4647ce5e4...cdef9ad069a51c16/xml

Ik ben bezig met een nieuwe site in 3.5 maar het lukt me niet om deze feed goed te activeren in de oude site..
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
27 jul 2016 08:14 #1550 door Gast
Beantwoord door Gast in topic XML feed inzetten
Je moet de RSS Feed Module activeren.
Zie:
Lukt dat? Zo nee: wat gaat er mis?
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
27 jul 2016 08:14 #1551 door Gast
Beantwoord door Gast in topic XML feed inzetten
Sorry, is me niet duidelijk wat je bedoelt: die 'eigen site' is dat je nieuwe 3.5-site en de site waar de RSS vandaan komt is dat de 2.5-site? En wil je de RSS-feed uit de 2.5-site in de 3.5-site weergeven? Of juist andersom? Zou je nog even precies uit willen leggen op welke site je een RSS-feed publiceert en op welke site je die feed weer wil geven? Wat je hebt gedaan om een weergave te krijgen, wat je getoond wil hebben en wat er nu precies op welke site gebeurt? Bedankt!
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
27 jul 2016 08:14 #1552 door Gast
Beantwoord door Gast in topic XML feed inzetten
Pagina is deze: www.andersaccountants.nl/actueel (is een joomla 2.5 site)

Als ik daar een feedlink in open dan gaat hij naar deze link: www.accountantsportal.nl/nl/uw-website-a...oger-dan-koopprijs-2

Eigenlijk wil ik dat de link opent in www.andersaccountants.nl/

De 3.5 site is in aanbouw maar pas over een 3 tal maanden klaar voor gebruik.....
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
27 jul 2016 08:14 #1553 door Gast
Beantwoord door Gast in topic XML feed inzetten
OK, ik denk dat ik je vraag nu begrijp: je hebt een feed van accountantsportal.nl die je met een feedreader weer wil geven in je eigen site andersaccountants.nl (dat is een 2.5 site; die 3.5 site heeft er nu even niets mee te maken). De feed in z'n geheel, tot aan de "lees meer"-links verschijnt op je site, maar de links verwijzen nog naar de accountantsportal-site. De links in de feed verwijzen dus naar een ander domein.

Vergelijkbare vraag staat hier: www.ostraining.com/support-forum/joomla-...k-in-website/#121095

Het antwoord daar geldt ook voor jouw site: je moet een feedreader hebben die in een iframe wordt weergegeven. Ze raadden daar RSS Factory aan extensions.joomla.org/extensions/extensi...factory-lite-version , maar op hun site zie ik niet zo snel de 2.5-versie; misschien zie je iets zodra je ingelogd bent voor de download. Of anders wordt het nog even verder zoeken (of de 3.x-versie weer aanpassen aan Joomla 2.5, indien nodig). Of dit zolang laten zitten, totdat de nieuwe site klaar is en daar dan die RSS Factory op gebruiken.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena