Afbeelding tegen tekst aan bij tabblad 'Afbeeldingen en links' met TinyMCE

  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
19 jan 2018 21:55 #16079 door Meindert
Ik maak - sinds kort - in plaats van JCE als editor gebruik van TinyMCE. Dit bevalt mij erg goed. Alleen weet ik niet hoe ik wat witruimte krijg tussen afbeeldingen en teksten naast deze afbeeldingen.

Het gaat om het tabblad 'Afbeeldingen en links' in de editor voor het aanmaken van een nieuw artikel. Wanneer ik in het tabblad 'Inhoud' een tekst naast een afbeelding plaats kan ik via 'Afbeelding invoegen/bewerken' en 'geavanceerd' wél de verticale ruime en horizontale ruimte opgeven. Bij 'Afbeeldingen en links' krijg ik deze optie niet te zien.

Hoe kan ik nu bijvoorbeeld 10 pixels horizontale ruimte toevoegen tussen een afbeelding en tekst? Nogmaals, het gaat alleen om het tabblad 'Afbeeldingen en links'.
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
21 jan 2018 08:48 #16102 door Patrick
Als et niet in de template is in te stellen, dan kan het alleen via een code in een css bestand.
Discussie gesloten.
  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
21 jan 2018 10:54 #16104 door Meindert
Bedankt Patrick. Ik hield daar al wat rekening mee, maar vroeg me af of er - zo mogelijk binnen TinyMCE - ook een andere mogelijkheid voor was.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
21 jan 2018 15:31 #16112 door Gast
+1 voor TinyMCE, ik heb al een tijd geleden JCE weer verruild voor TinyMCE :).
Vraag me af: kon je met JCE dan wel de marges voor de afbeeldingen uit "Afbeeldingen en Links" in de editor instellen?
Volgens mij niet, ik dacht dat het altijd al een CSS kwestie was...
Discussie gesloten.
  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
21 jan 2018 20:21 #16119 door Meindert
Je hebt gelijk, Jaydot.
Moet dus toch met het CSS aan de slag.
Bedankt voor je reactie.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena