Module Artikelen - Categorie stript sommige html uit introtekst

  • Frits Jongbloets
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
08 nov 2018 14:55 #18111 door Frits Jongbloets
De module Artikelen - Categorie stript sommige html tags uit de introtekst van artikelen. Dat zal zo bedoeld zijn maar ik zou bepaalde html tags willen toestaan die momenteel niet meekomen. Bijvoorbeeld paragraaf- of linebreak tags. Ik zie geen optie om dit zelf aan te passen (en kan ook niet terugvinden waarom bijvoorbeeld de strong-tag wel meekomt).

Heeft iemand een idee of hier iets aan te doen is? Liefst op een niet al te ingrijpende manier, update-bestendige manier.
Discussie gesloten.
  • Job van Barneveld
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
08 nov 2018 18:07 #18115 door Job van Barneveld
Beantwoord door Job van Barneveld in topic Module Artikelen - Categorie stript sommige html uit introtekst
Ik gebruik daar Sourcerer voor van Regular Labs. Is te krijgen in een betaalde en een gratis versie: www.regularlabs.com/extensions/sourcerer
Discussie gesloten.
  • Frits Jongbloets
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
08 nov 2018 18:37 #18116 door Frits Jongbloets
Beantwoord door Frits Jongbloets in topic Module Artikelen - Categorie stript sommige html uit introtekst
Hoi Job,

Dank voor je reactie. Sourcerer ken ik. Bedoel je dat je daarmee je eigen module maakt die aan je wensen voldoet? Of bedoel je iets anders?

Waar ik zelf aan dacht: er moet toch ergens in het systeem een filter zijn dat bepaalt welke html eruit gehaald wordt; als ik zou weten waar dat filter zit kunnen de instellingen misschien aangepast worden. Ik heb in de code van de module gekeken maar ik kon daar geen aanwijzingen in herkennen.

Frits
Discussie gesloten.
  • Job van Barneveld
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
08 nov 2018 20:22 #18117 door Job van Barneveld
Beantwoord door Job van Barneveld in topic Module Artikelen - Categorie stript sommige html uit introtekst
Wat ik er mee bedoel is dat je met Sourcerer willekeurig in een module of component code kan plaatsen die niet automatisch door Joomla wordt gestript.

En het klopt wat je denkt, in Joomla zelf kun je ook van alles instellen met betrekking tot het al dan niet strippen van html/code. Dit vind je bij de tekstfilter instellingen onder Systeem - Algemene instellingen in de backend van Joomla.

Discussie gesloten.
  • Frits Jongbloets
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
09 nov 2018 06:16 #18119 door Frits Jongbloets
Beantwoord door Frits Jongbloets in topic Module Artikelen - Categorie stript sommige html uit introtekst

Wat ik er mee bedoel is dat je met Sourcerer willekeurig in een module of component code kan plaatsen die niet automatisch door Joomla wordt gestript.


Ah, mijn kwartje viel gisteravond niet, nu wel. Vertaald naar mijn situatie bedoel je het inzetten van Sourcerer in het artikel-intro.
Discussie gesloten.
  • Job van Barneveld
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
09 nov 2018 06:40 #18120 door Job van Barneveld
Beantwoord door Job van Barneveld in topic Module Artikelen - Categorie stript sommige html uit introtekst
Juist, kun je daar wat mee?
Discussie gesloten.
  • Frits Jongbloets
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
21 nov 2018 13:32 #18247 door Frits Jongbloets
Beantwoord door Frits Jongbloets in topic Module Artikelen - Categorie stript sommige html uit introtekst
Beetje late reactie van mij...

Nee helaas, ook de met Sourcerer gemarkeerde opmaak wordt eruit gestript. Nu ben ik best nieuwsgierig hoe dit opgelost kan worden maar in dit project heb ik niet genoeg tijd om dit zelf uit te gaan zoeken. We proberen maar ermee te leven.

Mocht ik er toch nog eens achter komen dan probeer ik eraan te denken om het hier in het forum te laten weten.
Discussie gesloten.
  • J Sanders
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ontwikkelaar van [url=www.mijnrekensite.nl]MijnRekensite.nl[/url].
Meer
02 dec 2018 21:28 #18299 door J Sanders
Hoi,

De volgende truc pas ik zelf wel eens toe.

Vervang bijvoorbeeld de tags in de volgende tekst:
Code:
<p>Dit is een test</p>
Door:
Code:
#p#Dit is een test#/p#

Laat ReReplacer (Regular Labs) zoeken naar respectievelijk #p# en #/p# om deze vervolgens te vervangen door <p> en </p>.

Gr. JG

Ontwikkelaar van MijnRekensite.nl , een online oefenmethode voor rekenen.
Discussie gesloten.
  • Frits Jongbloets
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
03 dec 2018 08:02 #18301 door Frits Jongbloets
Beantwoord door Frits Jongbloets in topic Module Artikelen - Categorie stript sommige html uit introtekst
Good thinking, Jan! Ik zou haast zeggen: beetje suf dat ik er niet zelf aan had gedacht ;)

Frits
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena