Privacy suite: wanneer in Nederlands of Engels?

  • Wim
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Onder de merknaam interlijn.nl lever ik 'praktisch webdesign': goedwerkende sites op basis van een t
Meer
16 jan 2019 15:54 #18749 door Wim
Bij sommige websites heb ik de Privacy Tool suite in het Engels, bij andere in het Nederlands. Ik kan niet ontdekken wanneer en waarom het de ene of de andere taal is. Bij alle sites zijn de website- en admintalen allemaal NL. Met wijziging van instellingen onder Extensies > Talen verandert er niks.
Hoe krijg ik de taal gewijzigd van EN naar NL?

Interlijn.nl, praktisch webdesign.
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
16 jan 2019 19:25 #18752 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Privacy suite: wanneer in Nederlands of Engels?
Hallo Wim,

ik heb ooit ergens gelezen dat het wel eens met plugin Systeem - Taalfilter te maken kan hebben
daar kan je kiezen voor Website taal of Browser instellingen dus vergelijk die instellingen eens
met degene waar wel goed gaat als ze bij de zelfde hoster staan

lvda
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
16 jan 2019 20:34 #18753 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Privacy suite: wanneer in Nederlands of Engels?
Kijk eens of je de laatste Nederlandse taalbestanden hebt geinstalleerd
Discussie gesloten.
  • Wim
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Onder de merknaam interlijn.nl lever ik 'praktisch webdesign': goedwerkende sites op basis van een t
Meer
16 jan 2019 22:24 #18754 door Wim
@lvda: Systeem - Taalcode stond uitgeschakeld - inschakelen deed niks.

Maar tot mijn verbazing bleek het NL-taalbestand van versie 3.8.8.1, terwijl Joomla al gewoon 392 was. En, @Patrick, that did the job!

Heel raar dat het taalbestand op zo'n lage versie was blijven hangen. Ik had elke update telkens gedaan. Maar ja, misschien komt dat dan weer omdat ik Systeem - Taalcode dus niet had ingeschakeld.
Dank, heren.

Interlijn.nl, praktisch webdesign.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena