Verkeerde instelling

  • Johan
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
26 nov 2019 18:54 #20398 door Johan
Verkeerde instelling werd gestart door Johan
Hallo, Wanneer ik in een artikel een afbeelding wil plaatsen met het afbeeldingsicoon opent Image Manager. Ik heb Phoca gedownload en geactiveerd maar Image Manager blijft openen. Hoe kan ik ipv Image Manager een andere extensie gebruiken
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
26 nov 2019 19:45 #20399 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Verkeerde instelling
Hallo Jopie,

Als eerste van harte welkom hier ;)

Het is heel normaal wanneer je een nieuw artikel aanmaakt en je klikt op afbeelding icon toevoegen dat media manager zich opent.
Ik vermoed dat je Phoca gallary hebt geinstalleerd en deze kan je niet gebruiken in je artikelen op nieuwe afbeeldingen toevoegen.

Zelf gebruik ik JCE editor en daar kan je heel makkelijk afbeeldingen toevoegen in je artikel zie afbeelding hier onder.

Groeten Ron :)
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Johan
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
27 nov 2019 06:16 #20400 door Johan
Beantwoord door Johan in topic Verkeerde instelling
Hallo Ron, bedankt voor je antwoord. Sinds kort ben ik weer bezig met onze website www.vtvreijerwaard.nl . Dit werd gedaan door een ander persoon. Ik kan me herinneren dat in het verleden bij het toevoegen van een afbeelding niet Image manager werd geopend maar een andere extensie met een andere layout (phoca). Ik twijfel niet aan je deskundigheid maar dacht dat die andere persoon misschien iets had gewijzigd in een instelling of iets. In media beheer zie je namelijk een layout met ook de submappen. In image manager zie je dat nl. niet Gr. Jopie
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
27 nov 2019 08:04 #20403 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Verkeerde instelling
Hallo Jopie,
Welke tekst verwerker is er ingesteld bij administrator gedeelte ?
want misschien dat we dan op een idee komen hoe dat kan
of er moet een beveiliging of instelling zijn die misschien dit probleem veroorzaakt .

lvda
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
27 nov 2019 08:34 #20404 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Verkeerde instelling
Het lijkt op dat je nu op de knop onder het tekstvlak klikt. Als je JCE gebruikt zit daar in de werkbalk ook een image-knop en daar wordt waarschijnlijk de image manager gebruikt die je bedoeld.

Phoca gallery is het waarschijnlijk niet, maar ik ben niet bekend of ze een tekstverwerker-plugin hebben.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Johan
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
27 nov 2019 09:22 #20405 door Johan
Beantwoord door Johan in topic Verkeerde instelling
De tekstverwerker staat in gesteld op editor - JCE. Inderdaad als ik de image knop gebruik in de werkbalk dan komt het mij niet bekend voor maar in ieder geval is het veel overzichtelijker. Die ga ik gebruiken. Bedankt voor je reactie
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena