HTML editor te activeren bij Gebruikers - Groepsmail?

  • Job van Barneveld
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
12 apr 2020 15:48 #21097 door Job van Barneveld
HTML editor te activeren bij Gebruikers - Groepsmail? werd gestart door Job van Barneveld
Vanuit de backend van een Joomla site voor een vakantiepark wordt regelmatig mail verstuurd aan alle leden door middel van Gebruikers - Groepsmail. Er is een mogelijkheid om aan te vinken dat je je bericht als HTML wil versturen. Ik zou het logisch vinden dat ik daar dan ook een HTML editor als JCE of TinyMCE zou kunnen activeren voor het opstellen van het groepsbericht. Mijn vraag:
- is het mogelijk om bij groepsmail een HTML editor te activeren en zo ja
- Hoe dan?

Ik ben benieuwd, groet, Job
Discussie gesloten.
  • Youll
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 apr 2020 07:20 #21098 door Youll
De editors die jij bedoelt zijn wysiwyg-editors. Ik denk dat je e.e.a. door elkaar haalt.
Discussie gesloten.
  • Job van Barneveld
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 apr 2020 07:38 #21099 door Job van Barneveld
Beantwoord door Job van Barneveld in topic HTML editor te activeren bij Gebruikers - Groepsmail?
en wat haal ik dan door elkaar, denk je?
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
13 apr 2020 11:08 #21106 door Rondeb
Hoi Job,

na mij weten is het er niet ik heb ook gezocht in JED naar een plugin maar kan niks vinden.

Enigste optie voor je is om een bericht te maken in een nieuw artikelen en deze html opmaak te kopiëren en te plakken in groepsmail.

Succes ermee.

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Job van Barneveld
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 apr 2020 11:28 #21107 door Job van Barneveld
Beantwoord door Job van Barneveld in topic HTML editor te activeren bij Gebruikers - Groepsmail?
Ha Ron,

je bevestigt wat ik al dacht, eigenlijk raar dat dit er niet in zit. Ik zal 'm als verzoekje indienen voor versie 4. Enige alternatief is een nieuwsbrief extentie als Acymailing gebruiken denk ik.

Jouw suggestie van het maken van het bericht in een artikel gaat inderdaad ook werken, maar dat is wat lastig uitleggen aan een niet ervaren Joomla gebruiker, denk ik.

groet, Job
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
18 apr 2020 04:42 #21125 door Patrick
Goedemorgen Job,
Is het misschien mogelijk om met een template-override een custom field in de gebruikersmail te zetten? Er is namelijk een custom field wat aan jouw vraag voldoet. Heb het zelf nog nooit gedaan, maar theoretisch denk ik dat het wel zou moeten kunnen.

info: overrides en custom fields

Als het kan dan hoor ik het graag.

Groet,
Patrick
Discussie gesloten.
  • Job van Barneveld
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
19 apr 2020 07:29 #21127 door Job van Barneveld
Beantwoord door Job van Barneveld in topic HTML editor te activeren bij Gebruikers - Groepsmail?
Goedemorgen Patrick,

Interessant! Ik ga er deze week eens naar kijken. En ik geef de bevindingen natuurlijk hier weer.

groet,
Job
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena