e-mail bestand van geinteresseerden vergroten

  • Wouter Turkenburg
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 nov 2020 21:05 #22074 door Wouter Turkenburg
e-mail bestand van geinteresseerden vergroten werd gestart door Wouter Turkenburg
Ik wil graag weten wie er interesse hebben voor mijn Joomla website. Dus ik schrijf interessante blogs. Halverwege de blog wil ik de 'read more' / 'lees verder' knop koppelen aan een formulier waarin de lezer naam en e-mail adres moet achterlaten om verder te kunnen lezen. De knoptekst luidt dus: [wil je verder lezen? laat eerst je naam en email achter]. Eenmaal ingevuld wordt de rest van het artikel getoond vanaf het punt waarop het artikel is onderbroken door de knop.

Dus geen ingewikkelde gebruikers aanmeldingen en terug moeten gaan naar het begin van het artikel.

Zou het graag zonder extra extensies willen oplossen, hoewel ik altijd JCE gebruik. Ben een fan van Regular Labs. Wellicht een combinatie van RL extensies? Wie heeft ervaring hiermee?
Groet, Wouter
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
12 nov 2020 07:48 #22077 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic e-mail bestand van geinteresseerden vergroten
SPAM bericht verwijderd

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Wouter Turkenburg
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
12 nov 2020 09:41 #22079 door Wouter Turkenburg
Beantwoord door Wouter Turkenburg in topic e-mail bestand van geinteresseerden vergroten
Dag Hans,
Wat betekent 'SPAM bericht verwijderd"? Wordt mijn post als SPAM gezien? Zo ja, hoe komt dat? Wat gaat er mis?

Hoe komt die CSS vraag van Wim Guiking (Tralala) ineens onder mijn bericht te staan? Die post had ik eerder op de avond gelezen. Maar het was niet de bedoeling dat het onder mijn post zou komen te staan.

Wat te doen? mijn vraag opnieuw stellen in een nieuwe post?
Groet, Wouter


Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
12 nov 2020 09:46 #22080 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic e-mail bestand van geinteresseerden vergroten
Hee Wouter. Vanochtend had iemand in dit topic een Engelstalig spambericht geplaatst en ik heb die verwijderd. Er wordt alleen wel het tijdstip van die spampost onthouden als laatste reactie daarom reageerde ik even wat ik gedaan had.

Die linkjes onder het eerste bericht heeft elk topic, soort van navigatie tussen topics. Jij hoeft dus niks te doen behalve wachten op een antwoord. ;)

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Wouter Turkenburg
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
12 nov 2020 10:58 #22082 door Wouter Turkenburg
Beantwoord door Wouter Turkenburg in topic e-mail bestand van geinteresseerden vergroten
Dag Hans,
Dank voor de uitleg. Wat een gedoe: Engelse spam in zo'n berichtje.
Nu maar hopen op een antwoord. In de JUG 071 kwamen we er niet uit.
Groet, Wouter
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
13 nov 2020 16:15 #22096 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic e-mail bestand van geinteresseerden vergroten
Middag,

het meer lezen met Naam en Email invoeren is er na mij weten niet.

Er is wel een optie dat een persoon zich moet registreren zoals op onderstaande link wordt aangegeven.
docs.joomla.org/Restricting_access_to_%22read_more%22/nl

Misschien kun je er wat mee ;)

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Wouter Turkenburg
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 nov 2020 16:46 #22097 door Wouter Turkenburg
Beantwoord door Wouter Turkenburg in topic e-mail bestand van geinteresseerden vergroten
Dag Ron, dank voor je reactie. Het ziet er naar uit dat 'meer lezen na invoeren naam en email adres' inderdaad niet bestaat in Joomla. De knappe koppen van de JUG071 in Leiden konden ook al niets vinden.

Ben geen programmeur maar je zou denken dat zoiets met een eenvoudige 'if->then' te maken zou zijn of al gemaakt was. 'If form completed, then read more'. Niet dus.

Het Joomla registratie systeem is natuurlijk prachtig maar ik bespeur een toenemende 'aanmeld moeheid' bij website bezoekers die door Joomla meteen worden bestempeld als 'users' alsof het verslaafden zijn. Even je naam en mail adres achterlaten om volledige informatie te krijgen uit een artikel/onderwerp dat je interessant vindt en kan downloaden lijkt een lichtere vorm van betrokkenheid dan om 'gebruiker' te worden van een website.

Op naar Joomla-light. Wie?
Wouter
JUG071

Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
13 nov 2020 23:09 #22103 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic e-mail bestand van geinteresseerden vergroten
Hallo wouter,

ik ben ook geen programmeur :D ;)

Maar je moet in html en php script gaan zoeken naar je oplossing! Dus zoekterm html hidden input wil je misschien helpen ;)

www.w3schools.com/tags/tryit.asp?filenam...l5_input_type_hidden

Hoop je zo een beetje op weg hebben geholpen.

Succes ermee.

groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Wouter Turkenburg
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 nov 2020 10:52 #22111 door Wouter Turkenburg
Beantwoord door Wouter Turkenburg in topic e-mail bestand van geinteresseerden vergroten
Dag Ron,
Dank voor je reactie en betrokkenheid. We gaan het in de JUG 071 bespreken, in december.
Groet, Wouter
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena