Joomla 3.10.2 en Verwijizngen component

  • Frank
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
14 sep 2021 12:59 #23124 door Frank
Joomla 3.10.2 en Verwijizngen component werd gestart door Frank
Na updaten van 3.9.28 naar J3.10.2 maar eerder ook bij 3.10.1 werken de verwijzingen (redirects-componentcore)niet meer. Dat doet zich voor bij alle websites die geupdated zijn naar 3.10.x.
Is bekend hoe dit komt en of dit op te lossen is ?
Discussie gesloten.
  • Wim Houtman
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
15 sep 2021 08:33 #23126 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic Joomla 3.10.2 en Verwijizngen component
Bij update vanaf 3.9.28 naar 3.10.1 heb ik geen probleem gehad met de verwijzingen (redirects-componentcore) . De redirects doen het. Misschien de wijze waarop de je redirects invoerde (dynamische of absolute url) en dat daar nu na de update een probleem door ontstaat? Ik gebruik zowel voor verlopen als nieuwe url een dynamische notatie met een slash fw ervoor.

update: 3.10.2 ook geen probleem. Ik denk niet dat de notatie het probleem is, hoewel ik in het verleden wel iets onregelmatigs heb gemerkt en sinsdien alleen nog dynamische notatie gebruik. Als je nog een backup hebt van de database waarin het wel goed werkte zou je die tabel - #__redirect_links - kunnen gebruiken, maar maak wel eerst een backup van gehele huidige database.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena