Ledenlijst maken vanuit de component "contactpersonen".

  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
31 jan 2023 18:11 #25053 door Leen
Hallo Niko,

Vraagje voor mij Gebruik je ook de JCE editor en zie je de knop module en gebruik je die ook ?
En heb je soms een beveiliging extensie zoals admin tools of dergelijk geïnstalleerd
het blijft vreemd dat het niet lukt .
Maar morgen zoek ik nog verder

lvda
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • niko63
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • vv
Meer
31 jan 2023 21:57 #25058 door niko63
Beste Leen,

Ik gebruik normaliter Tiny MCE maar omdat ik gister de module knop niet kon vinden heb ik JCE ingesteld. En die knop heb ik ook gebruikt op de manier zoals jij het liet zien op je screenshots.
En ik heb geen beveiligingsinstellingen geïnstalleerd.

Vr. groet,

Niko



Discussie gesloten.
  • niko63
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • vv
Meer
01 feb 2023 07:25 #25062 door niko63
Leen, je kunt de opmerking over het geen toegang hebben vergeten. Ik zag net een pijltje naast de naam van het hoofdmenu (en dat was er gisteren echt niet, maar misschien was ik zo tureluurs dat ik het niet zag). De trombinoscope is dus nu een submenu (wat logisch is). En ik klikte steeds daarop ipv op het submenu. Dat is het goede nieuws.
Het slechte nieuws is dat als ik op het submenu klik er nog niets te voorschijn komt. Helaas.

Vr. groet
Niko
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
01 feb 2023 07:35 #25063 door Leen
Hallo, Niko

ja dat kan gebeuren he ,
Maar ik heb je een prive berichtje gestuurd met mijn email adres zodat je
als je wilt hoe je de stappen heb gedaan desnoods met screen shots
dan probeer ik die hier ook uit en post de uit komst hier

lvda
Discussie gesloten.
  • niko63
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • vv
Meer
02 feb 2023 15:01 #25066 door niko63
Deze thread begon met mijn vraag of er een extensie binnen Joomla Core bestaat die vanuit de component Contactpersonen een ledenlijst kan genereren. Ik gaf daarbij aan dat ik vroeger gebruik maakte van de Trombinoscope extensie (tegenwoordig trombinoscope contacts), die dat wel kan. Uit de reacties begrijp ik dat een dergelijke extensie niet binnen Joomla geboden wordt. Maar ik heb intussen ook steun gekregen vanuit het forum om de Trombinoscope Contacts extensie weer werkend te krijgen. Ik heb daarbij de extensie wel een paar keer moeten verwijderen en opnieuw moeten installeren. Maar de lijst verschijnt op de voorkant van de site.
Wie wil weten hoe de Trombinoscope werkt verwijs ik naar een filmpje van Leen, dat hij bij een van zijn reacties heeft meegestuurd. Ik sluit hier ook een handleiding bij die ik voor mijzelf heb gemaakt.

Discussie gesloten.
  • niko63
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • vv
Meer
02 feb 2023 15:34 #25067 door niko63
Hier alsnog de handleiding
Discussie gesloten.
  • niko63
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • vv
Meer
02 feb 2023 15:47 #25068 door niko63
Ging een paar keer mis,nu echt:
Bijlagen:
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena