- Ontvangen bedankjes 0
Achtergrond afbeelding in inlogscherm Atum template
- peterspi
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- peterspi
Minder
Meer
11 jun 2025 13:59 - 11 jun 2025 14:11 #26406
door peterspi
Achtergrond afbeelding in inlogscherm Atum template werd gestart door peterspi
Ik ben het inlogscherm van de Atum template een beetje aan het aanpassen.
Nu krijg ik in Firefox wel een ge-uploade achtergrondafbeelding te zien, maar in Google en Edge niet.
Ik heb om dit werkend te krijgen een custom css file gemaakt met de volgende inhoud:
De custom css file staat hier: /media/templates/administrator/atum/css/user.css
Er staat iets meer code in deze file dan alleen voor de achtergrondafbeelding, maar daar gaat het nu even niet over.
Dit is de website waar het om gaat: domeintest
Ik heb zelf even gekeken met de inspector en zie wel dat de afbeelding wordt geladen. En dan lijkt het erop dat er een zwarte (of donkere) achtergrondkleur overheen wordt gezet. Zelf zou ik niet weten wat ik daar aan kan doen.
Hopelijk weet iemand wat er fout gaat.
Groet, Peter
Nu krijg ik in Firefox wel een ge-uploade achtergrondafbeelding te zien, maar in Google en Edge niet.
Ik heb om dit werkend te krijgen een custom css file gemaakt met de volgende inhoud:
Code:
.task-logout .wrapper, .view-login .wrapper {background-image: url(/"../../../../../../../images/welcome_admin.jpg");}
.task-logout .sidebar-wrapper, .view-login .sidebar-wrapper {display:none;}
.task-logout .header, .view-login .header {height: 0px;}
.task-logout .header .logo, .task-logout .sidebar-wrapper, .view-login .header .logo, .view-login .sidebar-wrapper {=10.0ptdisplay: none;}
De custom css file staat hier: /media/templates/administrator/atum/css/user.css
Er staat iets meer code in deze file dan alleen voor de achtergrondafbeelding, maar daar gaat het nu even niet over.
Dit is de website waar het om gaat: domeintest
Ik heb zelf even gekeken met de inspector en zie wel dat de afbeelding wordt geladen. En dan lijkt het erop dat er een zwarte (of donkere) achtergrondkleur overheen wordt gezet. Zelf zou ik niet weten wat ik daar aan kan doen.
Hopelijk weet iemand wat er fout gaat.
Groet, Peter
Laatst bewerkt 11 jun 2025 14:11 door peterspi.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.