500 foutmelding - site ligt opeens plat [OPGELOST]
- Meindert
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Minder
Meer
27 okt 2025 21:24 #26490
door Meindert
Meindert van Dijk
Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach | Ambassadeur van 'Heilzaam Groen'
Auteur van fotoboek 'Heilzame tuinen - Ziekenhuiskamer als vogelkijkhut'
( www.heilzametuinen.nl )
500 foutmelding - site ligt opeens plat werd gestart door Meindert
Sinds vanmiddag ligt mijn website
www.visitsexbierum.nl
plat. Er verschijnt een rood scherm met de tekst The server returned a "500 - Whoops, looks like something went wrong."
Als administrator kan ik de site ook niet meer bereiken.
Ik heb geen idee wat er plotseling is gebeurd. Ik was niet bezig met onderhoud van de site.
Wie heeft een suggestie wat er aan de hand kan zijn?
Groet, Meindert
Als administrator kan ik de site ook niet meer bereiken.
Ik heb geen idee wat er plotseling is gebeurd. Ik was niet bezig met onderhoud van de site.
Wie heeft een suggestie wat er aan de hand kan zijn?
Groet, Meindert
Meindert van Dijk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Youll
-
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 2
28 okt 2025 09:21 #26491
door Youll
Beantwoord door Youll in topic 500 foutmelding - site ligt opeens plat
Geen idee wat de oorzaak kan zijn. Je zou in de error logs van de server kunnen kijken. Maar ik denk dat de snelste oplossing is om een recente backup terug te zetten.
28 okt 2025 09:46 #26493
door Abraham Tol
Beantwoord door Abraham Tol in topic 500 foutmelding - site ligt opeens plat
Hallo, vermoed dat er iets aangepast is op configuration.php
- Meindert
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
28 okt 2025 12:09 #26495
door Meindert
Meindert van Dijk
Beantwoord door Meindert in topic 500 foutmelding - site ligt opeens plat [OPGELOST]
Bedankt voor jullie reacties.
Bij het bekijken van de gegevens bij mijn host (Combell) ontdekte ik de indruk dat ik een database miste. Bij navraag bij Combell bleek dat de database vermoedelijk is verdwenen bij het beëindigen van mijn zelfstandige, volgens mij niet meer gebruikte hostingpakket voor www.visitsexbierum.nl . Ik had namelijk dat ik deze website als subsite ook onder www.mooibarradeel.nl gehangen, waardoor ik binnen één hostingspakket twee websites beheerde.
Toen na de opzegging de hostingsperiode voor het hostingspakket voor www.visitsexbierum.nl verliep verdween daarmee ook de database. Dat was dus de reden dat de site afgelopen week plotseling verdween. De database was verdwenen. Kennelijk was ik daarmee niet zorgvuldig genoeg geweest.
Gelukkig heeft Combell voor mij de 'vervallen' database kunnen terughalen en ondergebracht binnen het hostingspakket voor www.mooibarradeel.nl . Daarmee werkt de site weer goed.
Hiermee is het probleem opgelost. Nogmaals mijn dank voor het meedenken!
Bij het bekijken van de gegevens bij mijn host (Combell) ontdekte ik de indruk dat ik een database miste. Bij navraag bij Combell bleek dat de database vermoedelijk is verdwenen bij het beëindigen van mijn zelfstandige, volgens mij niet meer gebruikte hostingpakket voor www.visitsexbierum.nl . Ik had namelijk dat ik deze website als subsite ook onder www.mooibarradeel.nl gehangen, waardoor ik binnen één hostingspakket twee websites beheerde.
Toen na de opzegging de hostingsperiode voor het hostingspakket voor www.visitsexbierum.nl verliep verdween daarmee ook de database. Dat was dus de reden dat de site afgelopen week plotseling verdween. De database was verdwenen. Kennelijk was ik daarmee niet zorgvuldig genoeg geweest.
Gelukkig heeft Combell voor mij de 'vervallen' database kunnen terughalen en ondergebracht binnen het hostingspakket voor www.mooibarradeel.nl . Daarmee werkt de site weer goed.
Hiermee is het probleem opgelost. Nogmaals mijn dank voor het meedenken!
Meindert van Dijk