Hulp bij uitklappen - code *

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
12 feb 2016 11:28 #3521 door Gast
Hulp bij uitklappen - code * werd gestart door Gast
Vraagje, ik had een code staan in mijn artikel en dat werkte goed wat betreft het zichtbaar zien van een vraag en het uitklappen van het antwoordt bij een muisklik. Nu werkt de code niet meer en wil vragen of er iemand is die mij kan helpen wat betreft de cade die ik moet invoeren.

Ik heb de onderstaande codes geplakt maar krijg niet het resultaat :-((
Code:
<p>uitklappen maar</p><p style="margin: 1em 0px; padding: 0px;"><a>Dit is een vraag</a></p> <div id="content1" style="display: none; ;border: dotted 1px 1px 1px 1px #000000;">Dit een tekst die uitgeklapt moet worden</div> <p style="margin: 1em 0px; padding: 0px;"><a>Dit is een vraag</a></p> <div id="content2" style="display: none; ;border: dotted 1px 1px 1px 1px #000000;">Dit een tekst die uitgeklapt moet worden</div> <p style="margin: 1em 0px; padding: 0px;"><a>Dit is een vraag</a></p> <div id="content3" style="display: none; ;border: dotted 1px 1px 1px 1px #000000;">Dit een tekst die uitgeklapt moet worden</div> <p style="margin: 1em 0px; padding: 0px;"><a>Dit is een vraag</a></p> <div id="content4" style="display: none; ;border: dotted 1px 1px 1px 1px #000000;">Dit een tekst die uitgeklapt moet worden</div> <p style="margin: 1em 0px; padding: 0px;"><a>Dit is een vraag</a></p> <div id="content5" style="display: none; ;border: dotted 1px 1px 1px 1px #000000;">Dit een tekst die uitgeklapt moet worden</div> <p style="margin: 1em 0px; padding: 0px;"><a>Dit is een vraag</a></p> <div id="content6" style="display: none; ;border: dotted 1px 1px 1px 1px #000000;">Dit een tekst die uitgeklapt moet worden</div>
Etc. etc. wie kan mij helpen aub?

[edit hvdmeer] Uw topic is verplaatst naar het juiste forum, graag opletten in welke forum u een topic plaatst.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
12 feb 2016 11:28 #3522 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Hulp bij uitklappen - code *
Je laadt ook de javascript in voor deze functie?
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
12 feb 2016 11:28 #3523 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Hulp bij uitklappen - code *
Hoi Hadedert, dit is je tweede post en twee keer reageer je in een topic waar je vraag niet thuishoort. Zou je bij een volgende probleem een eigen topic willen maken op de juiste plek in het forum? Het topic waarin je reageerde was nog uit 2011!

Daarnaast heb ik je code even tussen tags geplaatst, dat zien we op dit forum graag.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
12 feb 2016 11:28 #3524 door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Hulp bij uitklappen - code *
Misschien is een link handiger, want deze code kan en doet inderdaad niets.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena