Iets als bedankje

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
16 aug 2015 08:48 #6247 door Gast
Iets als bedankje werd gestart door Gast
Hoi allemaal,

ik ben nu een paar jaar lid van dit forum en ben meer dan eens uit de brand geholpen (zeg maar: teruggehaald van een enorme paniekaanval). Ik gebruik dus regelmatig het duimpje omhoog.

Toch voelt het niet lekker dat ik hier alleen kan halen, en nooit iets kan brengen. Ik zou iets willen terugdoen voor de mensen die me zo hebben geholpen. €€ heb ik chronisch tekort, dus dat kan hem niet worden... is er iets anders dat ik kan doen?

Gratis bannering op één van mijn sites is voor de helpers natuurlijk snel te regelen, maar hoe vind ik snel terug wie ik dit moet aanbieden? En kan ik iets bieden voor de organisatie achter dit forum?

Groet,
W.
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
16 aug 2015 08:48 #6248 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Iets als bedankje
Dag Wollongong,

Dank voor je mooie woorden.
Iedereen op dit forum doet alles met liefde voor Joomla en geheel belangeloos. Door anderen te helpen leren we hen en degenen die geen vragen stellen, maar via Google wel antwoorden vinden, hoe Joomla gebruikt kan worden.
De ervaren gebruikers van nu onderwijzen de ervaren gebruikers van morgen!
Als dank kun je misschien simpele vragen van minder ervaren gebruikers beantwoorden.
Individuele leden die je geholpen hebben hoeven daar geen regenprestatie voor.

Indien er toch een bijdrage gegeven wordt kan dat via stichtingsympathy.nl/doneren

Deze bijdragen komen ten goede aan activiteiten die de Stichting ondersteund, zoals het in de lucht houden van het forum, organiseren van de Joomladagen en af en toe een bijeenkomst met actieve leden van de forum-organisatie.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena