Kan niet meer inloggen/registreren oude account

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
01 feb 2017 06:41 #11643 door Gast
Allereerst, ik vindt het nieuwe forum er mooi uit zien. Fris en clean.
Ik kan alleen echter niet meer inloggen met mijn oude Meander account. Ik krijg dan de melding dat de gebruikersnaam/ww-combinatie onjuist is.
Ik dacht eerst dat ik mij dan misschien hier opnieuw moest registreren, maar wanneer ik dat probeer dan krijg ik de melding dat deze gebruikersnaam en email adres al in gebruik zijn.

Ik heb ook geprobeerd om op de github site te registreren om mijn probleem te melden, maar daar krijg ik bij elke eerst getypte letter al steeds de melding "Something went wrong". Wat dat dan is staat er niet bij.

Ik heb nu even een ander account aangemaakt met een ander email adres, maar ik zou toch wel graag het andere email adres kunnen blijven gebruiken voor dit forum.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
01 feb 2017 08:36 #11645 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Kan niet meer inloggen/registreren oude account
Als je niet ingelogd bent kan je ook voor "Wachtwoord vergeten?" kiezen, had je dat al geprobeerd?

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Meander
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Meer
01 feb 2017 08:50 #11646 door Meander
Beantwoord door Meander in topic Kan niet meer inloggen/registreren oude account
Ja, daar is het mee gelukt.

Bedankt! :)
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
01 feb 2017 08:53 #11647 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Kan niet meer inloggen/registreren oude account
Nu kan ik alleen nergens vinden waar ik dit account wat ik tijdelijk heb aangemaakt (en deze reactie mee plaats) kan verwijderen.
Kan ik dit zelf niet doen misschien?
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
01 feb 2017 08:55 #11648 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Kan niet meer inloggen/registreren oude account
Dat zullen wij wel doen.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
  • Meander
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Meer
01 feb 2017 09:02 #11649 door Meander
Beantwoord door Meander in topic Kan niet meer inloggen/registreren oude account
Top, Bedankt!
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena