Uitschrijven niet mogelijk?

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
08 mrt 2017 06:31 #12030 door Gast
Uitschrijven niet mogelijk? werd gestart door Gast
Zo als ik al eerder heb aangegeven wil ik geen deel meer zijn van deze website. Toen heb ik gezocht naar de mogelijkheid om mijn lidmaatschap op te zeggen en die kon ik niet vinden. Omdat er door sommige aan mij is gevraagd om het nog even af te wachten of er wel iets gaat veranderen hier heb ik ook gewacht maar ik lees hier er niets over en ik merk ook niets.

Vandaag wederom gezocht naar de mogelijkheid om mij uit te schrijven en weer niet kunnen vinden dus zou één van de beheerders dat willen doen voor mij?

Voor de rest wil ik jullie alle bedanken voor de afgelopen jaren waarbij ik veel van jullie geleerd heb.
Misschien tot ziens.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
08 mrt 2017 06:49 #12031 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Uitschrijven niet mogelijk?
Hoi Arjan, jammer dat je geen deel meer wilt zijn van deze community.
Ik snap nu even niet precies wat je bedoeld met uitschrijven, ik neem aan dat je niet eventuele notificaties bedoeld.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
08 mrt 2017 08:23 #12033 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Uitschrijven niet mogelijk?
Inderdaad Hans gaat het niet over de notificaties maar over mijn lidmaatschap van deze website. Die wil ik beëindigen maar ik zie daar niet de mogelijkheid voor.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
08 mrt 2017 08:25 #12034 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Uitschrijven niet mogelijk?
Er bestaat geen lidmaatschap, het is gewoon een gratis forum. Stuur me anders een DM/PM wat je precies wilt.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
09 mrt 2017 06:40 #12049 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Uitschrijven niet mogelijk?
Zou je dan zo vriendelijk willen zijn om mijn inschrijving op deze website ongedaan te maken zo dat ik niet meer kan inloggen?
Klinkt waarschijnlijk heel dom, maar dit is mijn manier om te laten merken dat ik het niet eens ben met de gang van zaken op deze website.
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
09 mrt 2017 09:48 #12050 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Uitschrijven niet mogelijk?
Ik heb je account geblokkeerd. Als je niet meer reageert is dat waarschijnlijk gelukt ;) .
Hoop je nog eens te zien bij een van de Joomla evenementen.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena