Offtopic afgesplitst - verwijzingen eigen contactpagina

  • Fred
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
02 feb 2022 21:54 #23755 door Fred

EDIT HVDMEER
Voordat het originele topic ondersneeuwt in een offtopic discussie is deze afgesplitst. Meerdere berichten afsplitsen in één nieuw topic kan niet vandaar dat deze als quotes hier gezet worden

[quotePost id="23750"]@Hans,

[quotePost id="23747"]Hoi Fred, daar is dit forum natuurlijk ook voor bedoeld. Niet om mensen naar je contactpagina te loodsen ;) [/quotePost]

De PM op dit forum werkt niet en ook de handtekening is weggehaald (behalve bij de moderators van dit forum) vandaar ik dit op deze manier doe en mensen op gang helpen mag mi gewoon.

Fred [/quotePost][quotePost id="23751"]Ik zal een issue aanmaken over de handtekeningen want dat klopt inderdaad niet.
Verder heb ik gezegd waar het op staat, bedankt voor je medewerking.[/quotePost]
[quotePost id="23754"]Ik wil wel graag even aanvullen dat als er daadwerkelijk buiten het forum om iets opgelost moet worden dit natuurlijk kan.
Maar zoals het hier in dit topic gebeurde past daar hier niet in.
[/quotePost]

@Hans,

[quotePost id="23754"]Ik wil wel graag even aanvullen dat als er daadwerkelijk buiten het forum om iets opgelost moet worden dit natuurlijk kan.
Maar zoals het hier in dit topic gebeurde past daar hier niet in.

******

Overigens, Yootheme Pro is echt een hele populaire PageBuiler geworden en ik lees op verschillende plekken hier goede verhalen over.[/quotePost]

Er is in deze post helemaal geen sprake van dat er buiten dit forum om iets opgelost moet worden. Er is juist netjes in dit forum een oplossing gegeven. Echter daarnaast biedt ik, buiten dit forum, mijn hulp aan om de vraagsteller hiermee op weg te helpen (uiteraard kosteloos) als dit is gewenst door de vraagsteller. Het topic is dus netjes beantwoord en past prima.

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
03 feb 2022 12:49 #23757 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Offtopic afgesplitst - verwijzingen eigen contactpagina
Hoi Fred, zoals je ziet werkt de handtekening weer. Zou je die van jou kunnen aanpassen naar de regels?

Handtekeningen
....
Mag maximaal uit 4 regels bestaan



Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena