Update nodig omdat de PHP versie wordt geüpdatet

  • Rosemarie Schenk
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotografie
Meer
15 nov 2022 12:49 #24758 door Rosemarie Schenk
Update nodig omdat de PHP versie wordt geüpdatet werd gestart door Rosemarie Schenk
Goedemiddag allen, ik heb zojuist een account aangemaakt omdat ik wat hulp nodig heb voor mijn website.
Ik ben Rosemarie, fotograaf en heb dus mijn eigen site.
Nu heeft het hosting bedrijf aangegeven dat ze gaan updaten en mijn site moet mee upgraden omdat hij op de nieuwe versie niet draait, dat heb ik inmiddels uitgevonden.
Er staan 2 updates in mijn scherm. Ik voeg de foto's bij. Ik kan natuurlijk gewoon de knop updaten intikken maar ik ben zo bang dat er iets gebeurd waardoor mijn site toch niet meer bereikbaar zal zijn.
Willen jullie met me meekijken en raad geven, kan ik gewoon updaten of moet ik iets van een backup maken en zo ja, hoe doe ik dat precies? Zou heel fijn zijn als iemand me kan helpen. Dank alvast!
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Maurice Molenaar
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • -
Meer
15 nov 2022 12:54 #24759 door Maurice Molenaar
Beantwoord door Maurice Molenaar in topic Update nodig omdat de PHP versie wordt geüpdatet
Hoi Rosemarie,

Ik wil je wel helpen hoor. Ik stuur je een dm.

gr. Maurice
Discussie gesloten.
  • Rosemarie Schenk
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotografie
Meer
15 nov 2022 14:21 #24761 door Rosemarie Schenk
Beantwoord door Rosemarie Schenk in topic Update nodig omdat de PHP versie wordt geüpdatet
Wat fijn, het is opgelost! Dank je wel voor de hulp Maurice.
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
15 nov 2022 15:54 #24762 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Update nodig omdat de PHP versie wordt geüpdatet
Mooi dat het opgelost :)

Vraagje bied je hosting geen backups aan dan kan je zulke updates gewoon zelf doen.

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena