Bug: Joomla 3.5.1 niet in NL

  • Robert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
02 mei 2016 12:50 #2537 door Robert
Bug: Joomla 3.5.1 niet in NL werd gestart door Robert
Het is me opgevallen dat in Joomla 3.5.1 de Nederlandse taal ontbreekt. Volgens de beschrijving zou die wel in het zip-bestand moeten zijn.

Yolknet - all for web
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
02 mei 2016 12:50 #2538 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Bug: Joomla 3.5.1 niet in NL
@yolknet,

Als je de EN versie installeert dan zou je daarna de NL taal moeten kunnen ophalen en instellen!
Ja kan ook direct van hier de NL versie installeren !

Als je de EN versie hebt en niet de NL taal hebt opgehaald dan kan je hier het NL taalpakket ophalen en alsnog installeren.

Suc6

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • Robert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
02 mei 2016 12:50 #2539 door Robert
Beantwoord door Robert in topic Bug: Joomla 3.5.1 niet in NL
Klopt Fvdn. Via een omweg kan het ook, maar in de standaardinstallatie zit geen Nederlands taalpakket. Ik heb gekeken in de map /language/ en daar ontbreken de bestanden. Ook in de backend van Joomla is ontbreekt Nederlands en kun je alleen Engels selecteren.

Yolknet - all for web
Onderwerp is gesloten.
  • Robert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
02 mei 2016 12:50 #2540 door Robert
Beantwoord door Robert in topic Bug: Joomla 3.5.1 niet in NL
Ik haal hem via dezelfde link binnen. In de map /languages/ zie ik dit: imgur.com/iCCU0r0

http://imgur.com/iCCU0r0

Yolknet - all for web
Onderwerp is gesloten.
  • Robert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
02 mei 2016 12:50 #2541 door Robert
Beantwoord door Robert in topic Bug: Joomla 3.5.1 niet in NL
Dat klopt Fvdn, die manier ken ik ook. Maar het is een bug die ik meld, geen probleem. Ik ben het volgens mij tegengekomen toen 3.5.1.

Yolknet - all for web
Onderwerp is gesloten.
  • Robert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
02 mei 2016 12:50 #2542 door Robert
Beantwoord door Robert in topic Bug: Joomla 3.5.1 niet in NL
Aha, is het nog steeds op die manier. Dan ben ik op het verkeerde been gezet door de tekst bij de download:

Volledig in het Nederlands te installeren Joomla 3.5.1

Het pakket bevat de Nederlandse installatiebestanden voor de website en zal, als de browser Nederlands is, de installatie in het Nederlands uitvoeren. Aan de eind van de installatie kunnen de Nederlandse Joomla-taalbestanden geïnstalleerd worden.

Yolknet - all for web
Onderwerp is gesloten.
  • Robert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
02 mei 2016 12:50 #2543 door Robert
Beantwoord door Robert in topic Bug: Joomla 3.5.1 niet in NL
Dat is waar. Verwarrend inderdaad.

En het is "Aan HET eind..." ;)

Yolknet - all for web
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena