- Ontvangen bedankjes 0
zoek even een paar mensen die een test willen doen met mijn site
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
22 feb 2017 13:17 #11886
door
zoek even een paar mensen die een test willen doen met mijn site werd gestart door
Ik loop een beetje klooien met ene website
ik zou het zeer op prijs stellen als een aantal van jullie even deze site willen testen om te kijken of hij werkt
kreeg namelijk heel veer meldingen over redirects, heb de htacesss nu aangepast ben dus heel benieuwd of het werkt
als het niet werkt zou je dan browser en device kunnen benoemen.
Het gaat om deze website
Lekkere receptjes lekkerereceptjes.nl/
ik zou het zeer op prijs stellen als een aantal van jullie even deze site willen testen om te kijken of hij werkt
kreeg namelijk heel veer meldingen over redirects, heb de htacesss nu aangepast ben dus heel benieuwd of het werkt
als het niet werkt zou je dan browser en device kunnen benoemen.
Het gaat om deze website
Lekkere receptjes lekkerereceptjes.nl/
Discussie gesloten.
22 feb 2017 14:22 #11888
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic zoek even een paar mensen die een test willen doen met mijn site
Hier werkt alles goed op Windows 10 pc met Firefox.
Op Samsung s4 krijg ik de melding 'De pagina verwijst niet op de juiste manier door' gebruik hier ook Firefox!
Groeten Ron
Op Samsung s4 krijg ik de melding 'De pagina verwijst niet op de juiste manier door' gebruik hier ook Firefox!
Groeten Ron

Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 feb 2017 14:26 #11889
door
Beantwoord door in topic zoek even een paar mensen die een test willen doen met mijn site
Yup dat is het probleem daar ben ik al 4 dagen meet aan het klooien wordt er gek van ga hem nu even kopieren en op andere server zetten
Discussie gesloten.
- Margriet
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 feb 2017 14:37 #11891
door Margriet
Beantwoord door Margriet in topic zoek even een paar mensen die een test willen doen met mijn site
Windows 10 en FF werkt hier niet.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 feb 2017 14:46 #11892
door
Beantwoord door in topic zoek even een paar mensen die een test willen doen met mijn site
Op mijn imac met firefox krijg ik ook de melding 'De pagina verwijst niet op de juiste manier door'
Ad
Ad
Discussie gesloten.
22 feb 2017 14:49 #11893
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic zoek even een paar mensen die een test willen doen met mijn site
Ik wil desnoods ook wel een kijkje nemen in de backend.
groetjessss Ron
groetjessss Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 feb 2017 17:52 #11902
door
Er gaat iets fout buiten je site om. Iets met je nameservers en dns wat niet goed ingesteld is.
intodns.com/lekkerereceptjes.nl
dnscheck.pingdom.com/?domain=lekkerereceptjes.nl
Als dat opgelost is kan je ook nog eens goed naar je .htaccess bestand gaan kijken.
intodns.com/lekkerereceptjes.nl
dnscheck.pingdom.com/?domain=lekkerereceptjes.nl
Als dat opgelost is kan je ook nog eens goed naar je .htaccess bestand gaan kijken.
Discussie gesloten.
22 feb 2017 18:59 #11903
door Rondeb
Inmiddels werkt het ook niet meer op me pc 
Groeten Ron

Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 feb 2017 19:03 #11904
door
Ik zie nu de 'receptenverzamelaar' op m'n imac met ff
Discussie gesloten.
- magielsr
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 feb 2017 20:46 #11905
door magielsr
Beantwoord door magielsr in topic zoek even een paar mensen die een test willen doen met mijn site
Firefox: De pagina verwijst niet op een juiste manier door
Discussie gesloten.