- Ontvangen bedankjes 0
zoek even een paar mensen die een test willen doen met mijn site
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
24 feb 2017 22:49 #11930
door
De topic starter geef aan in zijn openingsbericht lekkerereceptjes.nl/
Zo te zien heeft Google alles geindexeerd met www
Topicstarter maakt er een rommeltje van.
Wil je WWW gebruiken dan plaats je OP DE JUISTE PLEK in htaccess:
Beantwoord door in topic zoek even een paar mensen die een test willen doen met mijn site
Avond,
deze heb ik verwijderd en is niet nodig had dit gisteren ook gedaan dan maar dan kwam die foutmelding naar boven.
Code:$live_site = 'https://www.lekkerereceptjes.nl';
Wat betreft met of zonder www. ik dacht dat hij in het verleden altijd met www. had maar begin nu te twijfelen.
De rederict van www. naar zonder was meer een test dacht ik! Maar ik stuur hem zo wel een bericht dan wordt dat wel duidelijk.
Wat betreft DNS dat moet hij zelf oplossen via zijn hosting bedrijf.
Een heel goed weekend.
Groeten Ron
De topic starter geef aan in zijn openingsbericht lekkerereceptjes.nl/
Zo te zien heeft Google alles geindexeerd met www
Topicstarter maakt er een rommeltje van.
Wil je WWW gebruiken dan plaats je OP DE JUISTE PLEK in htaccess:
Code:
RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.lekkerereceptjes\.nl
RewriteRule (.*) https://www.lekkerereceptjes.nl/$1 [R=301,L]
RewriteCond %{HTTPS} off
RewriteRule (.*) https://%{HTTP_HOST}%{REQUEST_URI} [R=301,L]
Discussie gesloten.
- renem
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
25 feb 2017 09:09 #11931
door renem
Beantwoord door renem in topic zoek even een paar mensen die een test willen doen met mijn site
Welke recept comp gebruik je eigelijk?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
25 feb 2017 15:36 #11932
door
Beantwoord door in topic zoek even een paar mensen die een test willen doen met mijn site
Halo allemaal ik had hier helemaal geen kaas van gegeten iemand heeft dit voor mij geregeld
Dus het rommeltje heb ik niet zelf gemaakt. EN heb nu 2 dagen plat gelegen ivm griep
mijn vraag is nu is alle nu goed want hoor nog wat over dns is daar ook nog wat fout ??
en zo ja wat kan ik daar aan doen.
Op de vraag van Renem welk recepten component ik gebruik kan ik antwoorden niets zijn gewoon joomla artikelen
Maar om het invoeren makkelijker te maken gebruik ik nu dankzij de help van Patrick Smitsh Form to content
gasoline en rondeb moet ik nu nog iets doen ??
ik hoor graag va jullie
Dus het rommeltje heb ik niet zelf gemaakt. EN heb nu 2 dagen plat gelegen ivm griep
mijn vraag is nu is alle nu goed want hoor nog wat over dns is daar ook nog wat fout ??
en zo ja wat kan ik daar aan doen.
Op de vraag van Renem welk recepten component ik gebruik kan ik antwoorden niets zijn gewoon joomla artikelen
Maar om het invoeren makkelijker te maken gebruik ik nu dankzij de help van Patrick Smitsh Form to content
gasoline en rondeb moet ik nu nog iets doen ??
ik hoor graag va jullie
Discussie gesloten.
25 feb 2017 16:44 #11933
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic zoek even een paar mensen die een test willen doen met mijn site
Hallo,
heb je mail gestuurd maar ik reageer hier ook.
Je kan beter het advies van @Gasonline opvolgen en DNS op orde krijgen zo dat de verwijzing van www naar zonder www ook werkt.
Want de redirect van Gasonline en ook andere werken niet dan komt die foutmelding naar boven.
Dus de heb hem eerst zo op met www. laten staan anders is je site niet benaderen.
We/ik horen en het wel.
Een goed weekend!
groeten Ron
heb je mail gestuurd maar ik reageer hier ook.
Je kan beter het advies van @Gasonline opvolgen en DNS op orde krijgen zo dat de verwijzing van www naar zonder www ook werkt.
Want de redirect van Gasonline en ook andere werken niet dan komt die foutmelding naar boven.
Dus de heb hem eerst zo op met www. laten staan anders is je site niet benaderen.
We/ik horen en het wel.
Een goed weekend!
groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
25 feb 2017 16:51 #11934
door
Mijn htaccess code werkt wel. Of je plaats hem niet juist of die DNS (of andere settings ergens) error zorgen daarvoor. Ben geen echte DNS specialist, dat is namelijk best lastig. Ook in het controlpanel of het SSL certificaat kunnen problemen zittten, zo eenvoudig is het vanaf hier dus niet te beoordelen.
En let op dat je geen typo's maakt, dat doe je namelijk ook met mijn naam
Beantwoord door in topic zoek even een paar mensen die een test willen doen met mijn site
Hallo,
heb je mail gestuurd maar ik reageer hier ook.
Je kan beter het advies van @Gasonline opvolgen en DNS op orde krijgen zo dat de verwijzing van www naar zonder www ook werkt.
Want de redirect van Gasonline en ook andere werken niet dan komt die foutmelding naar boven.
Dus de heb hem eerst zo op met www. laten staan anders is je site niet benaderen.
We/ik horen en het wel.
Een goed weekend!
groeten Ron
Mijn htaccess code werkt wel. Of je plaats hem niet juist of die DNS (of andere settings ergens) error zorgen daarvoor. Ben geen echte DNS specialist, dat is namelijk best lastig. Ook in het controlpanel of het SSL certificaat kunnen problemen zittten, zo eenvoudig is het vanaf hier dus niet te beoordelen.
En let op dat je geen typo's maakt, dat doe je namelijk ook met mijn naam
Discussie gesloten.
25 feb 2017 22:46 #11935
door Rondeb
Off-topic: Gasonline klinkt beter
Beantwoord door Rondeb in topic zoek even een paar mensen die een test willen doen met mijn site
En let op dat je geen typo's maakt, dat doe je namelijk ook met mijn naam
Off-topic: Gasonline klinkt beter
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
25 feb 2017 22:55 #11936
door
Daarom heb ik die domeinnaam ook
. Je bent niet de eerste namelijk.
Beantwoord door in topic zoek even een paar mensen die een test willen doen met mijn site
En let op dat je geen typo's maakt, dat doe je namelijk ook met mijn naam
Off-topic: Gasonline klinkt beter
Daarom heb ik die domeinnaam ook
. Je bent niet de eerste namelijk.
Discussie gesloten.
25 feb 2017 22:59 #11937
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic zoek even een paar mensen die een test willen doen met mijn site
Alles geprobeerd maar niks wil werken tot nu toe!
Dus ik vermoed dat het ergens anders in zit of dit dan het SSL script is of DNS laat ik even in het midden.
Wanneer SSL uit staat en schone .htaccess dan werkt zonder www. wel!
Ik zoek me bed op morgen weer druk.
Groeten Ron
Dus ik vermoed dat het ergens anders in zit of dit dan het SSL script is of DNS laat ik even in het midden.
Wanneer SSL uit staat en schone .htaccess dan werkt zonder www. wel!
Ik zoek me bed op morgen weer druk.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 feb 2017 07:26 #11938
door
Beantwoord door in topic zoek even een paar mensen die een test willen doen met mijn site
gasoline je had gelijk deze site en nog een paar zijn een halfjaar geleden verhuisd, blijkbaar is de oude dns mee gekomen
Ik heb ze nu aangepast bij 8 sites:(
ik hoop dat het hier mee gefikst is
hartelijk dank voor jullie hulp
Ik heb ze nu aangepast bij 8 sites:(
ik hoop dat het hier mee gefikst is
hartelijk dank voor jullie hulp
Discussie gesloten.