- Ontvangen bedankjes 0
zoek even een paar mensen die een test willen doen met mijn site
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
@ckrotter: Heb je veranderingen aangebracht ?
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Ontvangen bedankjes 0
zou het inde verwijzing van de www en zonder kunnen zitten
heb het ssl certificaat ook even vernieuwd is echt om moedeloos van te worden
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Ontvangen bedankjes 0
ben nu net bezig even ene complete joomla te overschrijven
zou het inde verwijzing van de www en zonder kunnen zitten
heb het ssl certificaat ook even vernieuwd is echt om moedeloos van te worden
Lees mijn eerdere reactie hierboven even.
ERROR: One or more of the nameservers listed at the parent servers are not listed as NS records at your nameservers. The problem NS records are:
ns3.zxcs.nl
This is listed as an ERROR because there are some cases where nasty problems can occur (if the TTLs vary from the NS records at the root servers and the NS records point to your own domain, for example).
ik heb toegang gekregen tot je site zowel via backend als via ftp.
Heb een schone htaccess.txt gepakt uit een joomla 3.6.5
Ik heb onderstaande boven aan in het bestand gezet.
Daarna hernoemd naar .htaccess en geüpload naar je site/server.
Heb in je configuratie file je url geplaatst bij live site zie code hier onder.
Bij werkt nu alles met https goed zowel in frontend als backend!
Vriendelijke groeten,
Ron
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Ontvangen bedankjes 0

En de site draait nu onder www en zonder www.
In de oude .htaccess stond alleen onderstaande code en dat was de boosdoener.
Ben tot deze oplossing gekomen door te kijken bij soort gelijke problemen en een aantal hosting partijen kwamen met deze oplossing.
Dus jij zegt dat dat wanneer dns goed is en zonder bovenstaande code dan kan het opgelost zijn?
Natuurlijk wil ik alles proberen (leren) dus wanneer Topic starter dit wil testen dan mag het voor mij.
Vriendelijke groeten,
Ron

-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Ontvangen bedankjes 0
Great bedankt voor je hulp ik zag er even geen gat meer in;)
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Ontvangen bedankjes 0
@Gasonline de site is bij mij alleen werkend met www zonder www wordt ik meteen doorgestuurd naar met www.
In de oude .htaccess stond alleen onderstaande code en dat was de boosdoener.Code:##### Redirect www to non-www -- BEGIN RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www\.(.+)$ [NC] RewriteRule ^(.*)$ https://%1/$1 [R,L] ##### Redirect www to non-www -- END
Ben tot deze oplossing gekomen door te kijken bij soort gelijke problemen en een aantal hosting partijen kwamen met deze oplossing.
Dus jij zegt dat dat wanneer dns goed is en zonder bovenstaande code dan kan het opgelost zijn?
Natuurlijk wil ik alles proberen (leren) dus wanneer Topic starter dit wil testen dan mag het voor mij.
Vriendelijke groeten,
Ron
De site was oorspronkelijk ZONDER www, lijkt me logischer om dat dan zo te houden.
De juiste redirect is:
en die plaats je tussen:
## Begin - Custom redirects
#
# If you need to redirect some pages, or set a canonical non-www to
# www redirect (or vice versa), place that code here. Ensure those
# redirects use the correct RewriteRule syntax and the [R=301,L] flags.
#
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www\.(.*)$ [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://%1/$1 [R=301,L]
## End - Custom redirects
En die
zou je leeg moeten laten.
Zo te zien draait topicstarter site bij Vimexx, dan moet hij zijn omgeving misschien beter configureren, je kan daar prima een Joomla site draaien.... and if you have to us public $live_site = then you are on a crappy host and you should move ASAP!
Wel heeft topicstarter zijn DNS nog niet correct. Daar zou ik zeker aandacht aan geven.
deze heb ik verwijderd en is niet nodig had dit gisteren ook gedaan dan maar dan kwam die foutmelding naar boven.
Wat betreft met of zonder www. ik dacht dat hij in het verleden altijd met www. had maar begin nu te twijfelen.
De rederict van www. naar zonder was meer een test dacht ik! Maar ik stuur hem zo wel een bericht dan wordt dat wel duidelijk.
Wat betreft DNS dat moet hij zelf oplossen via zijn hosting bedrijf.
Een heel goed weekend.
Groeten Ron
