Probleem : You are not authorised to view this resource. als de website wordt geopend...

  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
01 mrt 2017 18:12 #11962 door Hans van der Meer
Ik weet even niet wat je bedoeld met het downloaden van PHP 7.0.15 in Joomla. Maar PHP7 werkt pas met Joomla vanaf Joomla 3.5 en hoger. Dus zeker niet met Joomla 2.5. Kan je bevestigen dat je server nu op PHP 7.0.15 draait?
Ik zou eerlijk gezegd eerder zorgen dat je Joomla versie geüpgrade wordt en daarna pas PHP. Je kan een backup van je database maken en deze lokaal testen met upgraden. Maar eerlijk gezegd, als je niet al te veel artikelen en extensies gebruikt zou ik persoonlijk kijken of je niet vanaf een schone 3.6.5 installatie de site lokaal opnieuw kan bouwen en deze dan uiteindelijk online plaatsen.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Wim
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Webwerk doe ik nu alleen nog maar voor vrienden.
Lees meer
02 mrt 2017 13:59 #11964 door Wim
Heel grote kans dat die php-versie de oorzaak is van de storing.
Als je de mogelijkheid hebt om dat terug te draaien, doe dat dan eens.
Mocht het allemaal niet lukken, dan is volgens mij het beste advies: stop hiermee, en bouw de site (opnieuw) in Joomla 3. Dat moet toch.
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Lees meer
02 mrt 2017 17:38 #11968 door Fred
@Eppo,

Het kan ook zijn dat de template (maatwerk template) de veroorzaker hiervan is, kies eens een andere template en kijk of het probleem er dan nog is, zo niet dan weet je waar je het moet zoeken!

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
03 mrt 2017 15:46 #11993 door
@Fred,
de template switch hielp ook niets. Net zo min als alle andere tips en tricks.... ik denk dat ik het maar ga opgeven. Wel balen dat het programma Joomla zo bizar in elkaar zit dat zelfs de ervaren gebruikers er niet uitkomen. Moet toch eenvoudiger kunnen zou je zeggen. Ik ga maar eens zoeken naar een (semi) prof die de website kan maken voor me... Jij nog ideeën daarvoor
??
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
03 mrt 2017 15:48 #11994 door
@Wim,

Via Filezila alle bewerkingen mbt PHP op die data weggehaald. Maar ook dan geen oplossing...verdrietig programma dat Joomla. Als ik dat vooraf had geweten!!! Zelfs migratie noopt je tot bouwen van hele nieuwe site. Vast geen programma waar de profi's werken.
Discussie gesloten.
  • Wim
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Webwerk doe ik nu alleen nog maar voor vrienden.
Lees meer
03 mrt 2017 15:53 #11996 door Wim
Een verdrietig project, dat had je wel, kennelijk. Jammer.
Programma is prima. Er zijn tig profi's die hier mee werken. Tot volle tevredenheid, van die profi's en van hun klanten.

Het kan bijna niet anders dan dat je tijdens het uploaden van het Google-bestandje ook iets anders (per ongeluk) aanpaste. Want zo'n Googlebestandje doet verder niks.
Kun je het niet zelf proberen met Joomla 3? Dat werk alweer een stuk prettiger dan versie 2.5.
Hoe dan ook: succes met het vervolg op je project.
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Lees meer
03 mrt 2017 16:15 #11997 door Fred
Hoi,

Als je dit wil kan je via de contactpagina van mijn website even je gegevens doorgeven dan neem ik even contact met je op.

www.ifred.nl

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Lees meer
03 mrt 2017 20:10 #12000 door Rondeb
off-topic: die bergtrainingen doe je die ook in het Sauerland? Ik kan een leuk hotelletje waar ik mede eigenaar van ben ;)

On-topic: En anders mag je mij ook altijd een PM sturen ;) Wanneer je op me profiel ben klik je rechts op het pm/tekst ballonnetje

Succes ermee.

Groeten Ron :D
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena