- Ontvangen bedankjes 0
fout u bent niet bevoegd deze pagina te bekijken
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
24 mrt 2017 21:08 #12221
door
fout u bent niet bevoegd deze pagina te bekijken werd gestart door
Goedendag allemaal,
Ik ben net lid geworden van dit forum en hoop dat het een oplossing voor mijn probleem kan vinden
Ik ben een website aan het bouwen en heb iets gedaan waardoor ik niet meer in hoef te loggen op mijn frontend terwijl deze offline staat, ik heb inmiddels al wat menu's artikelen en categorieën aangemaakt welke ook te zien zijn,ik moet hier nog foto's in plaatsen
Ik heb iets gedaan denk ik waardoor de melding < fout u bent niet bevoegd deze pagina te bekijken nu te zien is > welke techneut weet hier een oplossing voor
Ik ben net lid geworden van dit forum en hoop dat het een oplossing voor mijn probleem kan vinden
Ik ben een website aan het bouwen en heb iets gedaan waardoor ik niet meer in hoef te loggen op mijn frontend terwijl deze offline staat, ik heb inmiddels al wat menu's artikelen en categorieën aangemaakt welke ook te zien zijn,ik moet hier nog foto's in plaatsen
Ik heb iets gedaan denk ik waardoor de melding < fout u bent niet bevoegd deze pagina te bekijken nu te zien is > welke techneut weet hier een oplossing voor
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
25 mrt 2017 10:18 #12224
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic fout u bent niet bevoegd deze pagina te bekijken
Als je in de backend bent ingelogd en gaat vervolgens naar de frontend, dan sta je nog ingelogd. Is dat misschien je probleem? Een link in dit geval en de versie van joomla is voor ons een makkelijk gegeven zodat wij je beter en sneller zouden kunnen helpen. Of bedoel je met offline dat de website lokaal staat?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
25 mrt 2017 21:46 #12227
door
Beantwoord door in topic fout u bent niet bevoegd deze pagina te bekijken
Hoi Patrick,
nee dat is niet het probleem kijk maar eens op www.gertbosmanfotografie.nl ,ik heb trouwens versie 3.6
bedankt dat je wil helpen
gr Gert
nee dat is niet het probleem kijk maar eens op www.gertbosmanfotografie.nl ,ik heb trouwens versie 3.6
bedankt dat je wil helpen
gr Gert
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
26 mrt 2017 07:18 #12228
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic fout u bent niet bevoegd deze pagina te bekijken
Wat het eerste in mij opkomt is: staat de toegang van de artikelen op public? Je zou eventueel via een pm mij toegang kunnen geven dan kan ik meekijken.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 mrt 2017 11:49 #12230
door
is goed waar kan ik mijn inlog gegevens naar toe sturen
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
26 mrt 2017 11:52 #12231
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Beantwoord door Martijn Maandag in topic fout u bent niet bevoegd deze pagina te bekijken
Klik op Patrick zijn naam en dan zie je rechts twee sprekende ballonnetjes. Als je daar op klikt kun je hem een privé-bericht sturen.
www.reisverslagen.net
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
26 mrt 2017 12:02 #12232
door
Mijn Gebruikersnaam is nn
en mijn Wachtwoord is nn
ik heb mijn artikelen op special staan en dit ging goed totdat ik iets verkeerd gedaan heb
ik heb het net even op public gezet en zie dan al mijn artikelen een beetje raar op mijn menu staan.
en mijn Wachtwoord is nn
ik heb mijn artikelen op special staan en dit ging goed totdat ik iets verkeerd gedaan heb
ik heb het net even op public gezet en zie dan al mijn artikelen een beetje raar op mijn menu staan.
Als je in de backend bent ingelogd en gaat vervolgens naar de frontend, dan sta je nog ingelogd. Is dat misschien je probleem? Een link in dit geval en de versie van joomla is voor ons een makkelijk gegeven zodat wij je beter en sneller zouden kunnen helpen. Of bedoel je met offline dat de website lokaal staat?
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
26 mrt 2017 13:37 #12235
door Patrick
Hallo Gert,
De toegang moet op public staan, als je publiek naar jouw site wil laten kijken. Ik heb het voor je aangepast.
ps. Misschien verstandig om je wachtwoord direct aan te passen en bovenstaand bericht te verwijderen.
Groet,
Patrick
ps. bij vragen kun je mij altijd contacten. Ik zal even een pm-bericht naar je sturen.
De toegang moet op public staan, als je publiek naar jouw site wil laten kijken. Ik heb het voor je aangepast.
ps. Misschien verstandig om je wachtwoord direct aan te passen en bovenstaand bericht te verwijderen.
Groet,
Patrick
ps. bij vragen kun je mij altijd contacten. Ik zal even een pm-bericht naar je sturen.
Discussie gesloten.
- Martijn Maandag
-
- Administrator
-
- www.reisverslagen.netVertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms.Vertaler van document
26 mrt 2017 13:48 #12236
door Martijn Maandag
www.reisverslagen.net
Beantwoord door Martijn Maandag in topic fout u bent niet bevoegd deze pagina te bekijken
Ik heb het wachtwoord en gebruikersnaam verwijderd.
www.reisverslagen.net
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
26 mrt 2017 15:00 #12238
door Patrick
Dankjewel Martijn
Discussie gesloten.