- Ontvangen bedankjes 1
fout u bent niet bevoegd deze pagina te bekijken
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
01 apr 2017 13:17 #12302
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic fout u bent niet bevoegd deze pagina te bekijken
Heb je een backup van voor de wijziging?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
01 apr 2017 19:20 #12303
door
Beantwoord door in topic fout u bent niet bevoegd deze pagina te bekijken
Op mijn hosting page staat wel backup maar met een rood uitroepteken
Ik durf eigenlijk niet goed verder te gaan
Ik durf eigenlijk niet goed verder te gaan
Discussie gesloten.
02 apr 2017 06:50 #12304
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic fout u bent niet bevoegd deze pagina te bekijken
Hallo,
vreemd dat een site offline staat ingesteld maar toch zichtbaar is voor de buitenwereld!
Een nu heb je iets op niet public gezet en nu kan je niet meer inloggen in backend dat is ook raar normaal heeft dit niks met elkaar te maken.
Gebruik je misschien een extensie voor beveiliging in je backend? zoals Akeeba Admin Tools Pro.
Groeten Ron
vreemd dat een site offline staat ingesteld maar toch zichtbaar is voor de buitenwereld!
Een nu heb je iets op niet public gezet en nu kan je niet meer inloggen in backend dat is ook raar normaal heeft dit niks met elkaar te maken.
Gebruik je misschien een extensie voor beveiliging in je backend? zoals Akeeba Admin Tools Pro.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
02 apr 2017 14:06 #12305
door
Nee ik gebruik niets aparts voor de beveiliging
kan ik via mijn hosting ergens iets terugzetten of veranderen In html of zoiets
gr Gert
kan ik via mijn hosting ergens iets terugzetten of veranderen In html of zoiets
gr Gert
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
03 apr 2017 18:14 #12311
door
ben erachter dat er nog geen backup is gemaakt omdat de website nog niet helemaal klaar was
betekent dit dat ik helemaal opnieuw moet beginnen
betekent dit dat ik helemaal opnieuw moet beginnen
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
03 apr 2017 18:49 #12312
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic fout u bent niet bevoegd deze pagina te bekijken
Dat is raar, je maakt toch ALTIJD een backup en niet alleen als de site klaar is? Dacht dat het al opgelost was, omdat er "opgelost" bestaat. Je zou eventueel in de database van de website naar de rechten-tabel kunnen gaan en kijken of je de rechten van de home weer teug kunt zetten. Misschien kan de hoster je er behulpzaam bij zijn.
Discussie gesloten.
03 apr 2017 19:47 #12313
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic fout u bent niet bevoegd deze pagina te bekijken
Hallo,
eventueel wil ik ook wel in je backend van je site kijken en desnoods bij je hosting en in database pm me maar.
Groeten Ron
eventueel wil ik ook wel in je backend van je site kijken en desnoods bij je hosting en in database pm me maar.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
04 apr 2017 20:17 #12316
door
Hoi Ron ,
dat zou wel heel mooi zijn als je in mijn database zou willen kijken ,waar kan ik mijn gegevens naar toesturen
gr Gert
dat zou wel heel mooi zijn als je in mijn database zou willen kijken ,waar kan ik mijn gegevens naar toesturen
gr Gert
Discussie gesloten.
05 apr 2017 13:46 #12320
door Rondeb
Hallo Gert,
ik heb gekeken en ook opgelost.
1. Heb in de database assets tabel door een een standaard joomla assets vervangen en met mijn test account kan ik er weer in.
Dus test even of je er met jou account weer in kunt!
2. Heb je homepage artikel weer op public gezet deze stond op speciaal dus vandaar die melding!
3. En ik heb je site op offline gezet nu en dat werkt nu ook prima!
Succes verder met je site en ik hoor het wel van je of je kan inloggen (weer) in de backend.
Groeten Ron
ik heb gekeken en ook opgelost.
1. Heb in de database assets tabel door een een standaard joomla assets vervangen en met mijn test account kan ik er weer in.
Dus test even of je er met jou account weer in kunt!
2. Heb je homepage artikel weer op public gezet deze stond op speciaal dus vandaar die melding!
3. En ik heb je site op offline gezet nu en dat werkt nu ook prima!
Succes verder met je site en ik hoor het wel van je of je kan inloggen (weer) in de backend.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
05 apr 2017 18:08 #12328
door
Ron,
geweldig ,heel erg bedankt voor je oplossing ,zelfs de site staat nu offline, en dat zo snel
kan ik wat voor je doen wat betreft badge of punten
m.vr.gr Gert Bosman
geweldig ,heel erg bedankt voor je oplossing ,zelfs de site staat nu offline, en dat zo snel
kan ik wat voor je doen wat betreft badge of punten
m.vr.gr Gert Bosman
Discussie gesloten.