- Ontvangen bedankjes 0
0 Call to a member function get() string
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
11 aug 2017 21:12 #14212
door
Beantwoord door in topic 0 Call to a member function get() string
Hallo Ron:
Nee geen verschil, cache eerst gewist maar pagina blijft hetzelfde, blijf nu alleen ingelogd als admin ook na het uitloggen.
Gr. Jo
Nee geen verschil, cache eerst gewist maar pagina blijft hetzelfde, blijf nu alleen ingelogd als admin ook na het uitloggen.
Gr. Jo
Discussie gesloten.
11 aug 2017 21:17 #14213
door Rondeb
Dan weer het bestand hernoemen naar originele naam
Groeten Ron
Beantwoord door Rondeb in topic 0 Call to a member function get() string
Hallo Ron:
Gr. Jo
Dan weer het bestand hernoemen naar originele naam

Groeten Ron
Discussie gesloten.
11 aug 2017 21:27 #14214
door Rondeb
Probeer eens error reporting een op 'E_ALL | E_STRICT' te zetten. Dus default veranderen in E_ALL | E_STRICT
Kijk dan eens bij algemene instellingen en zie of er dan een foutmelding naar boven komt.
Groeten Ron
Kijk dan eens bij algemene instellingen en zie of er dan een foutmelding naar boven komt.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
- renem
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
12 aug 2017 06:56 #14216
door renem
Beantwoord door renem in topic 0 Call to a member function get() string
Heb je niet de mogelijkheid om de error logs van de server te bekijken? Daar staan vast wel aanwijzingen in die het probleem veroorzaken.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
14 aug 2017 16:12 #14268
door
Hoi Ron:
Error reporting ingesteld zoals voorgesteld maar zie geen foutmelding. Doe ik misschien wat fout ?
Gewoon in configuration.php deze wijziging gemaakt, cache ververst en daarna de pagina geopend.
@renem ook hier is niks te vinden, had de host ook al gevraagd en deze zag ook niks.
Error reporting ingesteld zoals voorgesteld maar zie geen foutmelding. Doe ik misschien wat fout ?
Gewoon in configuration.php deze wijziging gemaakt, cache ververst en daarna de pagina geopend.
@renem ook hier is niks te vinden, had de host ook al gevraagd en deze zag ook niks.
Discussie gesloten.
14 aug 2017 20:17 #14274
door Rondeb
Joomla 3.7.4 downloaden en uitpakken op je pc.
Daarna installation map uit die map verwijderen en de rest van de bestanden uploaden via ftp naar je site.
Op deze manier overschrijf je misschien fouten of missende bestanden in je site!
Maak voor de tijd wel back-up van je site.
Succes ermee.
Groeten Ron
Daarna installation map uit die map verwijderen en de rest van de bestanden uploaden via ftp naar je site.
Op deze manier overschrijf je misschien fouten of missende bestanden in je site!
Maak voor de tijd wel back-up van je site.
Succes ermee.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
17 aug 2017 18:32 #14312
door
Hallo Ron:
Heb alle bestanden behalve de installatiemap opnieuw geupload naar de server.
Alle caches gewist en ververst en ingelogd. Ik zie geen verschil met voorheen. Ik begin hopeloos te raken en een verse installatie is eigenlijk geen optie vanwege de vele artikelen enz.
Op het engelstalige joomlaforum heb ik het probleem ook aangekaart en daar wordt geadviseerd om php 7.0.22 te gaan gebruiken op de server om te zien of dit het probleem oplost. Ik wacht dit eerst af maar dit kon enkele weken duren volgens de host.
Heb alle bestanden behalve de installatiemap opnieuw geupload naar de server.
Alle caches gewist en ververst en ingelogd. Ik zie geen verschil met voorheen. Ik begin hopeloos te raken en een verse installatie is eigenlijk geen optie vanwege de vele artikelen enz.
Op het engelstalige joomlaforum heb ik het probleem ook aangekaart en daar wordt geadviseerd om php 7.0.22 te gaan gebruiken op de server om te zien of dit het probleem oplost. Ik wacht dit eerst af maar dit kon enkele weken duren volgens de host.
Discussie gesloten.
17 aug 2017 18:46 #14313
door Rondeb
Als je een andere backend template gebruikt wat gebeurt er dan? natuurlijk dan ook cache van browser en site weer opschonen
Groeten Ron
Waarom duurt dat enkele weken? De meeste hostingpartijen hebben op de achtergrond php 7 al draaien dus kunnen zo over switchen naar de nieuwere versie.Ik wacht dit eerst af maar dit kon enkele weken duren volgens de host.
Als je een andere backend template gebruikt wat gebeurt er dan? natuurlijk dan ook cache van browser en site weer opschonen

Groeten Ron
Discussie gesloten.
- Margriet
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
18 aug 2017 06:09 #14316
door Margriet
Beantwoord door Margriet in topic 0 Call to a member function get() string
Lijkt me sterk dat dit door de php versie veroorzaakt wordt. Draaien die andere sites op dezelfde server?
Heb je al eens al je zelf geïnstalleerde extensies uitgezet?
Heb je al eens al je zelf geïnstalleerde extensies uitgezet?
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
18 aug 2017 08:27 #14320
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic 0 Call to a member function get() string
Denk dat toch misschien een conflict met een verkeerd plug-in of extensie .
en als ik het goed heb en het gaat over deze site
kan deze uit komst misschien de oorzaak zijn
en als ik het goed heb en het gaat over deze site
kan deze uit komst misschien de oorzaak zijn
lvda
Discussie gesloten.