- Ontvangen bedankjes 0
0 Call to a member function get() string
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
19 aug 2017 19:02 #14351
door
Beantwoord door in topic 0 Call to a member function get() string
@Ron
Kan het ook niet helpen de host zegt dat ze niet eerder overgaan naar de nieuwste php versie. Op dit moment draait PHP 7.0.0
Andere template gebruiken brengt geen verschil met zich mee.
@Margriet:
Heb al alle extensies uit en weer aangezet Cache gewist enz. niets maakt een verschil.
@Leen:
De 500 error is inmiddels opgelost en leden kunnen ook weer inloggen op het frontend.
Alleen het probleem met de niet ladende pagina Algemene Instellingen blijft bestaan.
Kan het ook niet helpen de host zegt dat ze niet eerder overgaan naar de nieuwste php versie. Op dit moment draait PHP 7.0.0
Andere template gebruiken brengt geen verschil met zich mee.
@Margriet:
Heb al alle extensies uit en weer aangezet Cache gewist enz. niets maakt een verschil.
@Leen:
De 500 error is inmiddels opgelost en leden kunnen ook weer inloggen op het frontend.
Alleen het probleem met de niet ladende pagina Algemene Instellingen blijft bestaan.
Discussie gesloten.
19 aug 2017 19:43 #14352
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic 0 Call to a member function get() string
Avond,
zet eens in je configuration.php file debug eens aan.
Wordt dan
Oude configuration.php hernoemen naar iets anders en dan de aangepaste versie weer uploaden.
Ga dan naar je backend naar algemene instellingen en kijk of je een fout te zien krijgt.
Groeten Ron
zet eens in je configuration.php file debug eens aan.
Code:
public $debug = '0';
Code:
public $debug = '1';
Ga dan naar je backend naar algemene instellingen en kijk of je een fout te zien krijgt.
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
24 aug 2017 18:12 #14410
door
Beantwoord door in topic 0 Call to a member function get() string
Hoi Ron:
Ik krijg alleen bij de database zoekopdrachten een paar maal de fout "INDEX KEY ONTBREEKT"
Verder zie ik geen vreemde dingen.
Ik krijg alleen bij de database zoekopdrachten een paar maal de fout "INDEX KEY ONTBREEKT"
Verder zie ik geen vreemde dingen.
Discussie gesloten.