Probleem met versie beheer bij bewerken artikel in frontend

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
02 aug 2017 22:41 #14106 door
Hallo Ron,

Het is een bestaande website

Groetjs Webmiep
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Lees meer
02 aug 2017 23:00 #14107 door Rondeb
Hallo Webmiep,

is dit probleem ontstaan na een update van joomla of een van zijn extensies? Want het was wel goed begrijp ik?

Ga me bed nu in dus tot morgen/straks.

Groeten Ron :D
Discussie gesloten.
  • oorzaak
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
07 aug 2017 07:50 #14121 door oorzaak
Nog een andere sugestie: sommige hosting providers bieden ook server side caching aan. Ik weet dat bijv. Siteground dit heeft. Nu zou de Pro versie van Regular Labs Cache Cleaner de Siteground cache ook moeten legen, maar ik weet niet of (a) je de Pro versie hebt en (b) je bij Siteground zit.

In ieder geval: server side caching is misschien ook iets om eens naar te kijken bij je hoster.
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
07 aug 2017 08:19 #14122 door
Hallo,

Het is een bestaande website en ik kan me niet herinneren wanneer het precies is ontstaan. Er zijn in de tussentijd wel verschillende updates geweest ik denk van 3.6 naar 3.7.4 alle stappen doorlopen.
De site word gehost bij Byte. Als ik vanmiddag tijd heb zal ik eens alle plugins uitzetten...... want er is een nieuw probleem bij gekomen Ik plaatste 2 foto's in de tekst met een module. Daarvoor gebruik ik de core plugin om module in de tekst te plaatsen. Maar dit doet ie niet meer alleen bij nieuw te plaatsen modules. Zelfs als ik een kopie maak van een module die wel gepubliceerd word word deze niet zichtbaar in de website.
Wat kan het zijn??
Groetjes Marianne
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Lees meer
07 aug 2017 17:52 #14123 door Patrick
Een link naar de site zou welkom zijn. Helemaal mooi als er iemand in de backend mee mag kijken.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena