Wrapper Deze module toont een Iframe venster op de opgegeven locatie.

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
17 okt 2017 16:36 #15338 door
Modules (Site) > NIEUW > Wrapper Deze module toont een Iframe venster op de opgegeven locatie.

Deze geeft fouten op alles wat met de wrapper wordt gebruikt zoals hieronder een voorbeeld ervan
Code:
<iframe onload="iFrameHeight()" id="blockrandom"↩ name=""↩ src="/documents/voorspellingen.php"↩ width="100%"↩ height="950"↩ scrolling="no"↩ frameborder="0"↩ class="wrapper" >

Om het geheel te zien deze LINK

De opgegeven breedte als men dat met of de toevoeging px of % doet blijft de fouten ontstaan.
scrolling aan of uit zelfde resultaat
frameborder aan of uit zelfde resultaat
en zo gaat het verder met de fouten als men de wrapper gebruikt.
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
18 okt 2017 04:47 #15346 door Hans van der Meer
Ik heb net de module wrapper op mijn voorpagina geplaatst met deze website daarin. Na een controle door de validator heb ik geen foutmeldingen gevonden met de standaardinstellingen van deze module.

Ik kan me voorstellen dat je gebruikte URL niet lekker werkt. Verder zie ik wel een waslijst aan opmerkingen voor jouw website voorbij komen op die validator, je hebt nog wat klusjes openstaan. ;-)

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
18 okt 2017 05:52 #15348 door
Klopt, CSS weet ik niet goed te plaatsen op de server wanneer men gebruik maakt van een wrapper.

de volgende fout bedoeld men zeker deze mee, deze fout heeft totaal niets te maken met de fouten van de wrapper
Code:
;</li> <span> bsp; <a href="/?start=72" title="9">9</a>&
dat is een JSN template fout, geen idee hoe dat op te lossen.

Echter zodra ik geen wrapper zou gebruiken als men in een menu dit wilt aanmaken een Iframe, dat past hij niet automatisch de hoogte aan
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
18 okt 2017 06:39 #15351 door
Klopt, CSS weet ik niet goed te plaatsen op de server wanneer men gebruik maakt van een wrapper.

de volgende fout bedoeld men zeker deze mee
Code:
;</li> <span> bsp; <a href="/?start=72" title="9">9</a>&
dat is een JSN template fout, geen idee hoe dat op te lossen.

Terug komende op de wrapper
Echter zodra ik de wrapper zou gebruiken als men in een menu dit wilt aanmaken een Iframe, dat past hij niet automatisch de hoogte aan

Eerder aangemaakte wrapper bij modules verwijderd en de prullenbak geleegd.
Nieuwe wrapper aangemaakt, en alleen de toevoeging van de url /documents/3-dagen-prognoses.php fouten blijft bestaan

Zie foto hieronder

Joomla versie 3.8.1
toegevoegde modules zijn te zien op de foto

Wellicht is de mogelijkheid aanwezig, dat de bestanden een fout hebben die dan de wrapper verstoord en de fouten daardoor aangeeft. hieronder dan ook de twee bestanden
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
18 okt 2017 07:48 #15352 door Leen
Hallo John,

Misschien vreemde vraag maar ik zie dat jij een een .php document wil openen ?
als je een gewoon pdf document of iets zo wilt openen gaat dat dan we zonder fouten ?l
of probeer je naar een andere menu artikel te verwijzen dan denk ik dat de gehele url met http etc er in moet

lvda
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
18 okt 2017 08:02 #15353 door Leen
Hallo John,
Kan het zijn dat je mogelijk met nonumber sourcerer kan doen
kijk hier voorbeeld met nonumber sourcerer daar is jou code
zonder de css in aangepast module met soucerer gezet de wrapper er naast kan alles maar geen php bekijken.

lvda
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
18 okt 2017 09:26 #15355 door
Goede dag Leen,
Een iframe gebruikt kan ook gebruikt worden om een website, .php of html pagina in te laden.
De Ifram "wrapper" in Joomla wellicht veroorzaakt die fouten.
Echter om alles uit te uit te sluiten, heb ik ook de .ccs en de php bestanden toegevoegd, om zeker ervan te zijn dat het daaraan niet lag.
De reden dat dit een aparte pagina ingeladen moest worden, heeft te maken met de refresh van die pagina die iedere 15sec gebeurt

Verwijzing naar de CCS bestand gebeurt op de volgende wijze
Code:
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml"> <link rel="stylesheet" href="/documents/voospelling3.css" type="text/css" /> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" /> <meta http-equiv="refresh" content="120" /> </head> <body>

Echter zodra ik een link toevoeg voor de verwijzing van het .ccs bestand, schiet de laad snelheid van de pagina naar beneden. Voor de duidelijkheid

Deze verwijzing blijft de laad snelheid correct
Code:
<link rel="stylesheet" href="/documents/voospelling3.css" type="text/css" />
En met deze optie, loopt de laad snelheid der mate af
Code:
<link rel="stylesheet" href="http://www.nieuws-feiten.nl//documents/voospelling3.css" type="text/css" />

EN zodra ik deze methode gebruik, werkt niet
Code:
<link rel="stylesheet" href="<?php echo $this->baseurl . '/templates/' . $this->documents ?>/voospelling3.css" type="text/css" />

Het gaat om de foutmeldingen die terug komen bij W3, dat de wrapper dus fouten aangeeft.
Wanneer men naar de website zelf toe gaat, zal je zien dat de .ccs bestand wel degelijk wordt opgeladen
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
18 okt 2017 10:04 #15356 door Leen
Hallo John,
Ha op die manier dan snap ik het nu beter dus heb ik gelijk weer wat bijgeleerd. :D

lvda
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Lees meer
18 okt 2017 12:19 #15358 door Patrick
Uhh, wil niet belerend overkomen, maar heb je de spelfouten uit de url gehaald?

<link rel="stylesheet" href=" www.nieuws-feiten.nl//documents/ voospelling3.css" type="text/css" />

link staat buiten de head en zal dus niet werken in de eerste optie.
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
18 okt 2017 12:27 #15359 door

Uhh, wil niet belerend overkomen, maar heb je de spelfouten uit de url gehaald?

<link rel="stylesheet" href=" www.nieuws-feiten.nl//documents/ voospelling3.css" type="text/css" />

link staat buiten de head en zal dus niet werken in de eerste optie.

Absoluut niet Patrick, is dat niet belerend.

Er werd gevraagd over de verwijzing van de .ccs bestand die had ik dus even snel getypt waardoor de fout ontstaan is. Het gaat meer over de eerste topic waar de fouten in voor komen als met de wrapper gebruikt bij modules.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena