- Ontvangen bedankjes 0
Wrapper Deze module toont een Iframe venster op de opgegeven locatie.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
21 okt 2017 18:02 #15369
door
Beantwoord door in topic Wrapper Deze module toont een Iframe venster op de opgegeven locatie.
Maar om eens terug te gaan naar de foutmelding zoals aangegeven in de eerste topic, deze niet nog geen oplossing heeft geboden.
Ook al haal ik alle wrapers eruit bij modules, en 1 voor 1 een nieuwe aanmaak blijven die fouten terug komen.
Ook al haal ik alle wrapers eruit bij modules, en 1 voor 1 een nieuwe aanmaak blijven die fouten terug komen.
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
21 okt 2017 19:58 #15370
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Wrapper Deze module toont een Iframe venster op de opgegeven locatie.
De fouten worden ook niet veroorzaakt door de wrappers.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 okt 2017 20:04 #15371
door
Beantwoord door in topic Wrapper Deze module toont een Iframe venster op de opgegeven locatie.
Dat was ook de reden, om ook pack.zip bestand erbij te voegen. Dit laatste heb ik gedaan, dat er wellicht daar fouten in staan, die dit probleem veroorzaakt.
Het zou eventueel mogelijk kunnen zijn, dat de verwijzing vanuit de wrapper totaal ergens anders heen moet verwijzen. Zoals nu heb ik dan zelf een folder aangemaakt waar die bestanden in staan.
Dan als dit alles niet het geval is, mag het wel zeer apart genoemd worden dat die fouten blijven bestaan
Het zou eventueel mogelijk kunnen zijn, dat de verwijzing vanuit de wrapper totaal ergens anders heen moet verwijzen. Zoals nu heb ik dan zelf een folder aangemaakt waar die bestanden in staan.
Dan als dit alles niet het geval is, mag het wel zeer apart genoemd worden dat die fouten blijven bestaan
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
21 okt 2017 20:24 #15372
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Wrapper Deze module toont een Iframe venster op de opgegeven locatie.
De "fouten" zitten in de opmaak van de template en hebben geheel niets te maken met de iframes. De template is gewoon "slordig" opgemaakt. Veel dubbele spaties ( ) en <a href> als child van <ul>. Nu zijn dit schoonheidsfouten en de template zal gewoon werken. Google indexeert deze fouten niet. Als je een rondje template zou doen dan zittten bijna in alle template (betaald of onbetaald) wel enkele van deze fouten. Ik zou mij daar niet druk over maken als ik jou was.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 okt 2017 21:09 #15373
door
Zoals men beschrijft, heeft de template niets te maken met de iframe/wrapper.
Waarom geeft hij die fouten, dat als de template er niets mee te maken heeft?
Ik probeer te begrijpen dat waar ik dan fouten maak
In de .CCS bestand staat de verwijzing naar een plaatje zo
Ik neem dat di toch de juiste manier zal zijn voor een verwijzing?
In de rest van de template, waar dit in vernoemd wordt
Moet nog in .CCS bestand komen te staan, wellicht bedoel je dat gedeelte met href
Een link verwijzing behoort meen ik toch zo te zijn, en de rel die men wellicht bedoeld rel="alternate" verwijst naar een buitenlandse website.
<a rel="alternate" dir="ltr" hreflang="en" href=" www.spaceweather.org/ISES/swx/sr.html " target="_blank" title="Radioactiviteit Protonenstorm">
Een update
Ik heb dit eens allemaal verwijderd uit die template
<!--[ MELDING ]>
<![endif]-->
Waarom gebruik ik <!--[ MELDING ]> <![endif]--> dat gedeelte
Dat gedeelte kan men diverse opties uitschakelen die dan niet zichtbaar worden aan de voorzijde van je website
Goed dat loste ook het probleem niet op.
Ik dacht moment even, laten wij in die wrapper dan eens een link plaatsen van een andere website zoals bijvoorbeeld nasa.gov
Nou mooi niet, de wrapper blijft de zelfde fouten maken of waar dat door komt dat het fouten aangeeft.
De "fouten" zitten in de opmaak van de template en hebben geheel niets te maken met de iframes. De template is gewoon "slordig" opgemaakt. Veel dubbele spaties ( ) en <a href> als child van <ul>. Nu zijn dit schoonheidsfouten en de template zal gewoon werken. Google indexeert deze fouten niet. Als je een rondje template zou doen dan ziftten bijna in alle template (betaald of onbetaald) wel enkele van deze fouten. Ik zou mij daar niet druk over maken als ik jou was.
Zoals men beschrijft, heeft de template niets te maken met de iframe/wrapper.
Waarom geeft hij die fouten, dat als de template er niets mee te maken heeft?
Ik probeer te begrijpen dat waar ik dan fouten maak
In de .CCS bestand staat de verwijzing naar een plaatje zo
Code:
.solar-flares-c {background: url(/images/solar-flares/C-class-solar-flare.png)
In de rest van de template, waar dit in vernoemd wordt
Code:
<td class="solar-radiation-s1">
<a rel="alternate" dir="ltr" hreflang="en" href="http://www.spaceweather.org/ISES/swx/sr.html" target="_blank" title="Radioactiviteit Protonenstorm">Protonenstorm</a><br /><span class="solar-radiation-s1B">S (1)</span> Kleine Geomagnetische Radioactiviteit Protonenstorm<br /><span class="solar-radiation-s1C">Geen gevaar in dagelijks leven</span></td>
</tr>
Moet nog in .CCS bestand komen te staan, wellicht bedoel je dat gedeelte met href
Een link verwijzing behoort meen ik toch zo te zijn, en de rel die men wellicht bedoeld rel="alternate" verwijst naar een buitenlandse website.
<a rel="alternate" dir="ltr" hreflang="en" href=" www.spaceweather.org/ISES/swx/sr.html " target="_blank" title="Radioactiviteit Protonenstorm">
Een update
Ik heb dit eens allemaal verwijderd uit die template
<!--[ MELDING ]>
<![endif]-->
Code:
<!--[ MELDING ]>
<tr>
<td class="updatenews3"></td>
</tr>
<![endif]-->
Waarom gebruik ik <!--[ MELDING ]> <![endif]--> dat gedeelte
Dat gedeelte kan men diverse opties uitschakelen die dan niet zichtbaar worden aan de voorzijde van je website
Goed dat loste ook het probleem niet op.
Ik dacht moment even, laten wij in die wrapper dan eens een link plaatsen van een andere website zoals bijvoorbeeld nasa.gov
Nou mooi niet, de wrapper blijft de zelfde fouten maken of waar dat door komt dat het fouten aangeeft.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 okt 2017 05:56 #15374
door
Goed ik heb het maar eens totaal anders gedaan.
Ik heb een Aangepaste HTML pagina gepakt, en de daarop volgende script in gezet
Geen fouten in het totaal bij W3C Markup Validation. W3C Markup Validation.
Echter 1 probleem die ik eerder ook al had, hij past niet automatisch de hoogte aan.
Ook al zet ik dit dus zo neer
En spijtig genoeg blijft dan alsnog de vraag staan, hoe kan het dat de wrapper wel die fouten aangeeft.
Echter zal ik dit wel moeten aangeven.
Het is wel merkwaardig, dat wanneer ik topic maak over de IFRAME, dat er totaal afgeweken wordt naar linken, template die slordig is opgemaakt en de .ccs bestand en rest fouten die in de W3C Markup Validation voorkomen.
Het zou wel onbeschoft zijn van mij, om niet terug te reageren, ondanks dat er afgeweken wordt waar dit onderwerp/vraag over gaat.
Ooit eerder heb ik hiervoor dit stukje tekst al eens een topic voor gemaakt.
Ik heb een Aangepaste HTML pagina gepakt, en de daarop volgende script in gezet
Code:
<iframe src="/documents/voorspellingen.php" style="height:500px; width:100%; border:none;"></iframe>
Geen fouten in het totaal bij W3C Markup Validation. W3C Markup Validation.
Echter 1 probleem die ik eerder ook al had, hij past niet automatisch de hoogte aan.
Ook al zet ik dit dus zo neer
Code:
<iframe src="/documents/voorspellingen.php" style="height:auto; width:100%; border:none;"></iframe>
En spijtig genoeg blijft dan alsnog de vraag staan, hoe kan het dat de wrapper wel die fouten aangeeft.
Echter zal ik dit wel moeten aangeven.
Het is wel merkwaardig, dat wanneer ik topic maak over de IFRAME, dat er totaal afgeweken wordt naar linken, template die slordig is opgemaakt en de .ccs bestand en rest fouten die in de W3C Markup Validation voorkomen.
Het zou wel onbeschoft zijn van mij, om niet terug te reageren, ondanks dat er afgeweken wordt waar dit onderwerp/vraag over gaat.
Ooit eerder heb ik hiervoor dit stukje tekst al eens een topic voor gemaakt.
Code:
;</li> <span>
bsp; <a href="/?start=72" title="9">9</a>&
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 okt 2017 09:32 #15376
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Wrapper Deze module toont een Iframe venster op de opgegeven locatie.
Hallo John,
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar volgens mij gebeurd er iets raars als ik jou laatste code van iframe
neem een in mijn test site in een aangepast module plakt (Editor JCE) lijkt het dat er ineens wat in de code
bijgemaakt wordt.er komt nog een keer van zelf weer een width en height bij
Doe ik het met deze code dan gebeurd dat bij mij niet meer.
Maar zo te zien zit je met je aanhalings tekens en punt comma verkeerd te denken
deze werkt bij mij ook
Ik hoop dat je misschien nu iets meer ontdekt.
Geheel onderaan zijn de div test te zien
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar volgens mij gebeurd er iets raars als ik jou laatste code van iframe
neem een in mijn test site in een aangepast module plakt (Editor JCE) lijkt het dat er ineens wat in de code
bijgemaakt wordt.er komt nog een keer van zelf weer een width en height bij
Code:
<p><iframe src="images/documenten/3-dagen-prognoses.php" width="100%" height="500px" style="height: 500px; width: 100%; border: none;"></iframe></p>
Code:
<p><iframe src="images/documenten/3-dagen-prognoses.php" name="" width="80%" height="200px" id="blockrandom" class="wrapper" onload="iFrameHeight()" frameborder="1" scrolling="yes"></iframe></p>
deze werkt bij mij ook
Code:
<p><iframe src="images/documenten/3-dagen-prognoses.php" width="100%" height="auto" style=""></iframe></p>
lvda
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
22 okt 2017 10:25 #15378
door
Het ligt niet aan joomla, joomla heeft geen fouten
Maar goed, zo staat daadwerkelijk de code erin
3-dagen-prognoses
voorspellingen
En het is eventueel mogelijk, dat JCE editor wellicht iets toevoegt aan het geheel. Ik heb geen idee of dat het geval zal zijn. Echter bij W3C geeft hij geen fouten meer aan door zelf een aangepaste html te pakken uit de modules.
De bestanden van JCE editor zijn Up To Date
[img]http://www.nieuws-feiten.nl/img/22-10-2017 Kloc12-27-43.png[/img]
JCE totaal uitgeschakeld, zelfde probleem
Maar goed, zo staat daadwerkelijk de code erin
3-dagen-prognoses
Code:
<p><iframe src="/documents/3-dagen-prognoses.php" style="height:220px; width:100%; border:none;"></iframe></p>
voorspellingen
Code:
<p><iframe src="/documents/voorspellingen.php" style="height:400px; width:100%; border:none;"></iframe></p>
En het is eventueel mogelijk, dat JCE editor wellicht iets toevoegt aan het geheel. Ik heb geen idee of dat het geval zal zijn. Echter bij W3C geeft hij geen fouten meer aan door zelf een aangepaste html te pakken uit de modules.
De bestanden van JCE editor zijn Up To Date
[img]http://www.nieuws-feiten.nl/img/22-10-2017 Kloc12-27-43.png[/img]
JCE totaal uitgeschakeld, zelfde probleem
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 okt 2017 08:39 #15396
door
Goed eens even een update.
Alle modules, plugins, componenten, template die toegevoegd waren aan joomla, heb ik verwijderd.
Resultaat, is het zelfde fout meldingen zoals voorheen, de wrapper blijft fouten geven
Alle modules, plugins, componenten, template die toegevoegd waren aan joomla, heb ik verwijderd.
Resultaat, is het zelfde fout meldingen zoals voorheen, de wrapper blijft fouten geven
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
23 okt 2017 11:51 #15397
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Wrapper Deze module toont een Iframe venster op de opgegeven locatie.
Als ik nu
Weer kijkt
zie ik
veel errors meldingen maar niks van de Iframe of vergis ik me nu.
veel errors meldingen maar niks van de Iframe of vergis ik me nu.
lvda
Discussie gesloten.