Op dezelfde pagina blijven na inloggen lukt niet

• Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Lees meer
26 feb 2018 11:19 #16492 door Meander
Beantwoord door Meander in topic Op dezelfde pagina blijven na inloggen lukt niet

ha oke op die manier ik dacht dus dat je een menu-item van admanager > write ad had gekozen

Ja nu wel even om te laten zien dat dit ook geen verschil maakt (zie een aantal reacties hierboven)

In principe kan ik wel helemaal mijn eigen menu daarvoor maken, en via de menu-item types linken naar de juiste pagina, maar bij Write Ad blijft dan nog steeds hetzelfde probleem bestaan dat wanneer ze niet zijn ingelogd, dat ze dan eerst naar het inlogformulier gaan.
En dat geeft niets, dat hoort zo, want ik heb het zelf zo ingesteld dat je alleen maar een advertentie kunt plaatsen wanneer je bent ingelogd.
Maar mijn probleem is dat ze na het inloggen dan niet naar de pagina gaan waar ze een advertentie kunnen plaatsen, maar in plaats daarvan op de profielpagina blijven.
Dus ze moeten dan eerst weer via het hoofdmenu naar de Hobbymarkt, en vervolgens nogmaals op Plaats Advertentie klikken.

En pas dan kunnen ze een advertentie plaatsen.
Ik vind dat erg omslachtig
.
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
26 feb 2018 11:20 #16493 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Op dezelfde pagina blijven na inloggen lukt niet
ps zie hier module links
module adver links
en zo via een menu en zo met menuitem item - write ad

lvda
Discussie gesloten.
  • Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Lees meer
26 feb 2018 11:25 #16494 door Meander
Beantwoord door Meander in topic Op dezelfde pagina blijven na inloggen lukt niet
@Leen, als het op zo'n manier kan dan vind ik dat ook prima, al vind ik die layout zo eerlijk gezegd niet mooi, en ik zie geen registratiemogelijkheid.
Maar die layout zou nog wel wat aan te doen zijn met css
Maar hoe heb jij dat formulier dan in de pagina gekregen waar je de advertentie kunt plaatsen?

Aanvulling: En blijf je dan na het inloggen wel op dezelfde pagina?
.
Discussie gesloten.
  • Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Lees meer
26 feb 2018 11:37 #16495 door Meander
En ik heb er wel aan gedacht dat het misschien aan Adsmanager zelf lag, maar wanneer ik kijk in het tools.php bestand dan lees ik bovenaan het volgende:
Code:
<?php /** * @package AdsManager * @copyright Copyright (C) 2010-2014 Juloa.com. All rights reserved. * @license GNU/GPL */ // no direct access defined('_JEXEC') or die('Restricted access'); class TTools { /** * This function will redirect the current page to the joomla login page * @param URL $returnurl, after login redirect to this url */ static function redirectToLogin($returnurl="") { $app = JFactory::getApplication(); $returnurl = base64_encode(TRoute::_($returnurl,false)); if (COMMUNITY_BUILDER == 1) { $app->redirect(JRoute::_("index.php?option=com_comprofiler&task=registers")); } else { if(version_compare(JVERSION,'1.6.0','>=')){ //joomla 1.6 format $app->redirect( JRoute::_("index.php?option=com_users&view=login&return=$returnurl",false)); } else { //joomla 1.5 format $app->redirect( JRoute::_("index.php?option=com_user&view=login&return=$returnurl",false)); } } }

Dus hij maakt dan gebruik van de Joomla login module, toch?
Of denk ik dan verkeerd?

Ik heb ook al geprobeerd om bij return url de url van de Plaats advertentie te plaatsen, maar dat was ook zonder succes.
.
Discussie gesloten.
  • Margriet
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
26 feb 2018 11:59 #16498 door Margriet
Beantwoord door Margriet in topic Op dezelfde pagina blijven na inloggen lukt niet
Heb je je instellingen van Adsmanager al gecontroleerd in de configuratie?
Discussie gesloten.
  • Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Lees meer
26 feb 2018 12:04 #16499 door Meander

Heb je je instellingen van Adsmanager al gecontroleerd in de configuratie?

Ja heb ik. Maar daar staat maar 1 redirect mogelijkheid in, en dat is na het plaatsen van een advertentie. En dat werkt wel goed.
En ik heb het plaatsen van een advertentie op registratie vereist staan.
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Lees meer
26 feb 2018 12:21 #16501 door Meander
Overigens werkt het zelfs niet wanneer ik in de inlogmodule expliciet verwijs naar de pagina "Plaats advertentie".
Net geprobeerd, maar hij blijft na het inloggen steevast naar de Profiel pagina gaan.
Wanneer je dan de omweg volgt van Hoofdmenu>Hobbymarkt>Plaats advertentie, dan kun je gewoon een advertentie plaatsen. Dus aan de rechten instelling kan het dan ook niet liggen dunkt me.

.
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
26 feb 2018 12:23 #16502 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Op dezelfde pagina blijven na inloggen lukt niet
Mm ik heb eigenlijk de module gewoon de positie links gegeven van de template
en verder alle ander items nu uit geklikt behalve maar advertentie en dan kom je
dus daar terecht en dat geld eigenlijk ook via het menu-item ook.
echter ik merk nu dat het niet geheel goed gaat als ik user inlog gebruikt
dan geef hij toch melding dat user al bestaat.(en dat klopt ook)
maar doe ik wel gewoon eerst zelf inloggen en dan naar menu maak advertentie dan werkt het wel
ik heb zoals in het plaatje inlogmodule ingesteld het kan dus zijn dat je dan wel eerst in je hoofdmenu toch
een menu-item moet aanmaken van adsmanget - write ad voor je hem kan toewijzen in de login module.
(ik geloof dat mijn verhaaltje niet echt duidelijk is maar beter omschrijven kan ik het niet)

lvda
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Lees meer
26 feb 2018 12:25 #16503 door Meander
Ja ik snap wat je bedoeld Leen, we waren bijna tegelijk, maar dat had ik dus net geprobeerd (zie mijn reactie net boven jouw laatste reactie :D )

Dat bedoel je toch?

.
Discussie gesloten.
  • Margriet
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
26 feb 2018 12:27 #16504 door Margriet
Beantwoord door Margriet in topic Op dezelfde pagina blijven na inloggen lukt niet
Volgens mij verwar je steeds de inlogmodule met de inlogcomponent.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena