JUser: :_load: Kan gebruiker met ID: 40 niet laden

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
11 jun 2018 07:23 #17158 door
Hallo,

Ik kom het volgende probleem tegen. Ik heb wat aangepast op onze website en krijg nu bij het openen van onze website deze melding. JUser: :_load: Kan gebruiker met ID: 40 niet laden
Ook gasten krijgen deze melding, dus dat is niet professioneel.

Ik kan nergens vinden wat er door ID40 is aangemaakt of iets dergelijks. Misschien heb ik een artikel per ongeluk verwijderd die ooit is aangemaakt door ID40. Ik heb geen idee. Hoe kan ik dit makkelijk oplossen?

Alvast bedankt.
Ingrid
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
11 jun 2018 07:32 #17159 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic JUser: :_load: Kan gebruiker met ID: 40 niet laden
Waarschijnlijk heb je of ooit het artikel geïmporteerd of je hebt de gebruiker met ID40 verwijderd. Deze bestaat nu in ieder geval niet (meer). Oplossing is door het artikel te openen en het toe te wijzen aan een andere bestaande gebruiker.

Dit kan op het tabblad "Publicatie" en je moet dan het veld "Gemaakt door" aanpassen.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
11 jun 2018 07:46 #17161 door
Hoi Hans,

Dank voor het reageren.

Ik kan sws geen gepubliceerd artikel vinden met ID40. Hoe kan ik dit opzoeken?
Dan heb ik wel even gekeken bij een ander gepubliceerd artikel en geprobeerd om de ID te veranderen. Dit vakje is echter lichtgrijs dus kan ik niet aanpassen. Kan dat wijzigen misschien via een andere weg?
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
11 jun 2018 07:50 #17162 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic JUser: :_load: Kan gebruiker met ID: 40 niet laden
Het ID is de gebruiker, niet het artikel.
Dus je opent het artikel waar die melding bij voorkomt en je gaat naar publicatietab en je klikt op het blauwe icoontje naast de gebruikersnaam. Zie screenshot in rode vak.

Je kan het ook op bv. jouw naam zetten en dan in het veld "Alias" een andere naam typen, van iemand die niet als gebruiker in de website staat.

ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
11 jun 2018 07:59 #17164 door
Hoi,

Ja, ik bedoel dus eigenlijk... als ik de lijst met artikels bekijk en zoek naar het artikel die gemaakt zou zijn door ID40, is die er namelijk niet.
Ik weet dus niet om welk artikel het gaat..... ik krijg de melding bij iedere pagina van onze website (als ik de website open buiten Joomla om) ....dus geen idee welk artikel de website wilt laden maar niet gelaad krijgt omdat de ID niet bekend is.
Wat jij voorstelt om te wijzigen snap ik wel, alleen dan moet ik nog wel het juiste artikel weten te vinden. Snap je wat ik bedoel?
Dit is onze website.... mss wil je eens kijken wat ik bedoel... www.interselling.nl
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
11 jun 2018 08:05 #17165 door Hans van der Meer
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
11 jun 2018 08:26 #17166 door
ok. dank je wel.... ik ga beginnen met deze eerst eens aan te passen.

Maar hoe zag jij nu dat dat bij deze artikelen gebeurt??
Discussie gesloten.
  • Bavnevda
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
11 jun 2018 08:33 #17167 door Bavnevda
Beantwoord door Bavnevda in topic JUser: :_load: Kan gebruiker met ID: 40 niet laden
Ik zie nog meer issues:
JUser: :_load: Kan gebruiker met ID: 43 niet laden
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
11 jun 2018 08:40 #17168 door Hans van der Meer
Ik heb gewoon van de eerste pagina van het blog alle artikelen geopend. Maar er zullen er vast meer zijn.

Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
11 jun 2018 08:42 #17169 door
Ja klopt... maar ik dacht dat als ik ID40 kan oplossen dan kan ik ID43 ook oplossen. :-)

Ik heb ze aangepast maar de meldingen blijven. Er zijn er dus nog meer? Ik zie artikelen waar helemaal geen naam is ingevuld. Zou het hierdoor komen?
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena