- Ontvangen bedankjes 0
JUser: :_load: Kan gebruiker met ID: 40 niet laden
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
11 jun 2018 09:03 #17170
door
Beantwoord door in topic JUser: :_load: Kan gebruiker met ID: 40 niet laden
Ik zal alle artikelen nalopen. Hopelijk is het dan opgelost. Als ik bij alle artikelen de hoofdgebruiker invul. Zou dat dan helpen?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jun 2018 09:51 #17172
door
Melding ID43 is verdwenen. Dat is al iets. Echter melding ID40 blijft komen.
Ik heb een nieuwe ID aangemaakt. Als ik alle artikelen aanpas met andere ID gebruiker. Zou dit helpen?
Ik heb een nieuwe ID aangemaakt. Als ik alle artikelen aanpas met andere ID gebruiker. Zou dit helpen?
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jun 2018 10:04 #17173
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic JUser: :_load: Kan gebruiker met ID: 40 niet laden
Hallo,
Zou het misschien ook zo kunnen zijn dat sommige artikelen in een
aparte categorie staan welke is gemaakt is door die ID40
dus misschien die dan ook eens nalopen en wijzigen.
Zou het misschien ook zo kunnen zijn dat sommige artikelen in een
aparte categorie staan welke is gemaakt is door die ID40
dus misschien die dan ook eens nalopen en wijzigen.
lvda
Discussie gesloten.
- Bavnevda
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jun 2018 10:05 #17174
door Bavnevda
Beantwoord door Bavnevda in topic JUser: :_load: Kan gebruiker met ID: 40 niet laden
Dat zou moeten werken; echter je weet waarschijnlijk niet welke items allemaal aan user 40 zijn gekoppeld. Dus dit kan nog wel een speurtocht worden.
Een andere optie is (eerst testen in een testomgeving!!!!) is het aanmaken van een nieuwe account en deze in de database aanpassen naar id nummer 40. Er is dan weer een user 40 (die nu niet gevonden kan worden). Foutmelding zou dan weg moeten zijn.
Een andere optie is (eerst testen in een testomgeving!!!!) is het aanmaken van een nieuwe account en deze in de database aanpassen naar id nummer 40. Er is dan weer een user 40 (die nu niet gevonden kan worden). Foutmelding zou dan weg moeten zijn.
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jun 2018 10:07 #17175
door
Ja dat wilde ik in eerste instantie ook doen. Maar het vakje ID vult zichzelf automatisch. Dus ik kan hier zelf geen 40 intoetsen.
Of is aanpassen in de database een andere aktie dan het aanmaken van een nieuw account?
Of is aanpassen in de database een andere aktie dan het aanmaken van een nieuw account?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jun 2018 10:10 #17176
door
Beste Leen, dank je voor je reactie.
Ik heb de artikelen niet geselecteerd op een categorie, dus ik zie ze daarom allemaal in het overzicht. Echter aan geen enkel artikel is ID40 gekoppeld in deze lijst.
Ik heb de artikelen niet geselecteerd op een categorie, dus ik zie ze daarom allemaal in het overzicht. Echter aan geen enkel artikel is ID40 gekoppeld in deze lijst.
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jun 2018 10:39 #17177
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic JUser: :_load: Kan gebruiker met ID: 40 niet laden
Hallo,
Even voor de duidelijkheid een vraagje
Welke versie Joomla geeft hij aan ik heb het sterk vermoede dat het een verouderd versie is 3.5.1
kijk eens ven bij Administrator > Systeeminformatie en dan ergens halve wegen bij Joomla! versie ??
anders kom je misschien later nog meer problemen tegen
En bij je eerste vraag geef je aan
Even voor de duidelijkheid een vraagje
Welke versie Joomla geeft hij aan ik heb het sterk vermoede dat het een verouderd versie is 3.5.1
kijk eens ven bij Administrator > Systeeminformatie en dan ergens halve wegen bij Joomla! versie ??
anders kom je misschien later nog meer problemen tegen
En bij je eerste vraag geef je aan
weet je nog wat je precies gedaan hebtIk heb wat aangepast op onze website
lvda
Discussie gesloten.
- Bavnevda
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jun 2018 11:20 #17178
door Bavnevda
Beantwoord door Bavnevda in topic JUser: :_load: Kan gebruiker met ID: 40 niet laden
In Joomla zelf kun je de id inderdaad niet aanpassen. Dit kan alleen in de database. Maar nogmaals, als je dat doet, test dat dan eerst in een testomgevingJa dat wilde ik in eerste instantie ook doen. Maar het vakje ID vult zichzelf automatisch. Dus ik kan hier zelf geen 40 intoetsen.
Discussie gesloten.
- Anja de Crom
-
- Gebruiker
-
- Nadat ik tien jaar actief was als webdesigner (de laatste zes jaar samen met Hilda Abbing in WebLab4
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jun 2018 18:21 #17182
door Anja de Crom
Beantwoord door Anja de Crom in topic JUser: :_load: Kan gebruiker met ID: 40 niet laden
Die artikelen waar helemaal geen gebruiker is ingevuld, die moet je hebben.
Omdat degene die het artikel heeft aangemaakt, verwijderd is, zijn ook zijn of haar gegevens verwijderd en kan dus ook zijn of haar naam niet getoond worden. En dus staat er niks in de lijst (er is geen naam, namelijk).
En dus zijn dat naar alle waarschijnlijkheid de artikelen die je moet hebben. Openen, gebruiker aan koppelen, opslaan en door naar de volgende!
Als je klikt op "Auteur" bovenaan de lijst, kun je volgens die kolom sorteren en kun je dus alle artikelen zonder user achter elkaar in de lijst zetten. Kun je lekker in één keer door.
Omdat degene die het artikel heeft aangemaakt, verwijderd is, zijn ook zijn of haar gegevens verwijderd en kan dus ook zijn of haar naam niet getoond worden. En dus staat er niks in de lijst (er is geen naam, namelijk).
En dus zijn dat naar alle waarschijnlijkheid de artikelen die je moet hebben. Openen, gebruiker aan koppelen, opslaan en door naar de volgende!
Als je klikt op "Auteur" bovenaan de lijst, kun je volgens die kolom sorteren en kun je dus alle artikelen zonder user achter elkaar in de lijst zetten. Kun je lekker in één keer door.
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
11 jun 2018 21:19 #17185
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic JUser: :_load: Kan gebruiker met ID: 40 niet laden
Discussie gesloten.