- Berichten: 20
- Ontvangen bedankjes 1
Mobiel internet
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
30 jan 2019 21:17 #18877
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Mobiel internet
Als je de site op no index, no follow zet is dubbele content geen enkele probleem. Google leest de site dan niet. Vrees dat de code niet goed is. Waar het in de CSS staat is maakt niet uit, als het maar werkt op de site. Zorg wel dat je niet de core CSS aanpast, maar een custom.css of user.css file gebruikt.
Discussie gesloten.
- Frank01
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- website-portal met toeristische links in de kop van Noord-Holland
Minder
Lees meer
- Berichten: 7
- Ontvangen bedankjes 0
30 jan 2019 21:30 #18878
door Frank01
Beantwoord door Frank01 in topic Mobiel internet
Ok, ik begrijp het nu, zodra de site op een subdomein heb gezet, hoor je het!
Bij voorbaat dank voor de hulp!
Met vriendelijke groet,
Frank
Bij voorbaat dank voor de hulp!

Met vriendelijke groet,
Frank
Discussie gesloten.
- Frank01
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- website-portal met toeristische links in de kop van Noord-Holland
Minder
Lees meer
- Berichten: 7
- Ontvangen bedankjes 0
01 feb 2019 11:07 #18881
door Frank01
Beantwoord door Frank01 in topic Mobiel internet
Hallo Patrick,
Ik heb mijn website van mijn locale webserver xampp naar mijn hosting provider geüpload,
Je vind hem op: www.randagnet.nl
Bij voorbaat dank voor de hulp!
Met vriendelijke groet,
Frank
Ik heb mijn website van mijn locale webserver xampp naar mijn hosting provider geüpload,
Je vind hem op: www.randagnet.nl
Bij voorbaat dank voor de hulp!
Met vriendelijke groet,
Frank
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Berichten: 20
- Ontvangen bedankjes 1
01 feb 2019 16:28 #18885
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Mobiel internet
Hoi Frank,
Als ik geweten had dat de template gemaakt is in Artisteer had ik gelijk al kunnen zeggen dat artisteer niet geschikt is voor de bouw van responsive websites. De codes die de door het systeem gegenereerd worden zijn groots en moeilijk te doorgronden. Het is daarom lastig om de template om te gooien en er een responsive website van te maken. Kijk eens naar de template van Helix, T3 of joonext. Deze zijn allen responsive en veel beter te configureren.
Groet,
Patrick
Als ik geweten had dat de template gemaakt is in Artisteer had ik gelijk al kunnen zeggen dat artisteer niet geschikt is voor de bouw van responsive websites. De codes die de door het systeem gegenereerd worden zijn groots en moeilijk te doorgronden. Het is daarom lastig om de template om te gooien en er een responsive website van te maken. Kijk eens naar de template van Helix, T3 of joonext. Deze zijn allen responsive en veel beter te configureren.
Groet,
Patrick
Discussie gesloten.