Scheidingsteken tussen menuitems

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 feb 2011 13:54 #4615 door Gast
Scheidingsteken tussen menuitems werd gestart door Gast
Vroeger (1.5) was er een optie om een scheidingsteken aan te geven in de menumodule bij modulebeheer. Deze is er niet meer (of ik zie hem niet), dus hoe kunnen we het nu aangeven, lauter via de css? of is er een ander tropisch hoekje in de admin?

Groetjes, marijke
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 feb 2011 13:54 #4616 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Scheidingsteken tussen menuitems
Dat scheidingsteken maak je door een nieuw menu-item aan te maken, en dan in als menu-item type helemaal onderaan bij Systeemlinks scheidingsteken te selecteren.

Ook in 1.5 werd zo een scheidingsteken gemaakt (niet in modulebeheer dus maar in menu-itembeheer)
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 feb 2011 13:54 #4617 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Scheidingsteken tussen menuitems
Dank je wel voor je antwoord marijke, maar ik bedoel echt het scheidingsteken in de menumodule, zie screenshot... niet los per menuitem.. (ik snap wel wat je bedoelt, ik zie het in 1.6 bij nieuw menuitem aanmaken, maar ik gebruikte in 1.5 altijd de module variant, zodat je niet met de hand steeds een nieuw scheidingsteken hoeft aan te maken, maar dat het in 1 klik geregeld is)..
Bestaat die optie in de menumodule niet meer? In dat geval was ik zeker de enige die dit gebruikte ;-)

Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
17 feb 2011 13:54 #4618 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Scheidingsteken tussen menuitems
Dit bericht stamt uit 2011!

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena