template voor verhuur van huizen

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 aug 2014 19:39 #6455 door Gast
template voor verhuur van huizen werd gestart door Gast
Besten,

Ik heb een domein en wil een site maken waar ik huizen te huur kan aanbieden. Mijn vragen zijn:
1- welke versie van joomla zou ik installeren?
2- is er een template die ik na enige aanpassingen een site kan maken waar ik huizen te huur kan aanbieden?

Ik hou het voor deze keer kort en zie graag spoedig jullie kort en bondige reactie tegemoet.

Ik heb wel enige kennis van HTML en joomla heb al eerder een site met joomla gemaakt maar ben hier geen expert in.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 aug 2014 19:39 #6456 door Gast
Beantwoord door Gast in topic template voor verhuur van huizen
is dit
demo.jbzoo.com/realty
iets voor je?
vereist wel JBZoo
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 aug 2014 19:39 #6457 door Gast
Beantwoord door Gast in topic template voor verhuur van huizen
Beste Adje,

Bedankt voor uw reactie en mooie tip, ik zou graag willen weten wat u met JBZoo bedoeld?

De site wat u mij heeft doorverwezen is perfect, ik zal me nog in verdiepen maar wat u tot zover willen weten en wenst is dat deze template ook de mogelijkheid moet bieden om te kunnen inloggen en als eigenaren van huizen gratis je huis kan aanbieden, uiteraard na registereren, en als huis zoekende moet je je ook aanmelden en een abonnement betalen, dus met paypall en dergelijke. zitten deze mogelijkheden ook in deze template? als niet zou ik het zelf kunnen inbouwen?
Alvast dank voor uw reactie.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 aug 2014 19:39 #6458 door Gast
Beantwoord door Gast in topic template voor verhuur van huizen
beste naderhoten,
wat ik met JBZoo bedoel is dat het een extensie is op basis van de (gratis) ZOO applicatie van Yootheme.
Alle informatie is hier
jbzoo.com/about
te vinden.
Je zult de extensie niet vinden bij joomla.org (JED) omdat JBZoo niet helemaal voldoet aan de joomla voorschriften. Ze maken namelijk gebruik van encryption dmv IonCube en dat is tegen de joomla regels.
Ze zeggen hierover het volgende:

Why JBZoo is not in JED?
The main and only reason why we are not present in JED catalog (Joomla! Extensions Directory) - is a restriction for adding extensions with any form of encryption. And the protection of several our files is made using ionCube encryption. Such measures go against JED catalog rules.

But there is a reason why we did so. Unfortunately, there are a lot of dishonest users and freeloaders in the internet. That’s why we had to use such complications as a license and encryption, sacrificing our presence in JED catalog.


Het is geen template. Je kunt JBZoo toepassen op alle joomla 3.x templates.
De wensen die je noemt zijn zeker mogelijk maar het kost wel wat moeite om je alle mogelijkheden van JBZoo eigen te maken.

Ik gebruik JBZoo nu al enige tijd en na een inleerperiode ga ik er steeds meer van begrijpen.

JBZoo kost wel wat. minimaal 34.60 euro. Dan heb je een half jaar toegang tot hun helpdesk en upgrades.
De helpdesk werkt goed. Ik heb er een paar keer gebruik van gemaakt en kreeg binnen een dag van de (russische) eigenaar goed antwoord.

Ik denk dat er niet veel andere extensies zijn die al deze mogelijkheden bieden.

Ad
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 aug 2014 19:39 #6459 door Gast
Beantwoord door Gast in topic template voor verhuur van huizen
Hi,

Deze is misschien ook de moeite waard te bekijken. Werkt met DJ Classifieds. Volgens mij is hiervoor geen bestaande iDeal-koppeling, maar wel PayPal.

Succes!
Lianne
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 aug 2014 19:39 #6460 door Gast
Beantwoord door Gast in topic template voor verhuur van huizen
Beste,

Het is niet zo moeilijk om zelf een huizenhuursite te maken. Kijk eens naar xxx. Die is gemaakt in Joomla met DJ classified als module.
Laat maar weten als je hulp nodig hebt. Ik kan de site ook voor je maken.

naderhoten;113207 schreef : Besten,

Ik heb een domein en wil een site maken waar ik huizen te huur kan aanbieden. Mijn vragen zijn:
1- welke versie van joomla zou ik installeren?
2- is er een template die ik na enige aanpassingen een site kan maken waar ik huizen te huur kan aanbieden?

Ik hou het voor deze keer kort en zie graag spoedig jullie kort en bondige reactie tegemoet.

Ik heb wel enige kennis van HTML en joomla heb al eerder een site met joomla gemaakt maar ben hier geen expert in.

Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
24 aug 2014 19:39 #6461 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic template voor verhuur van huizen
Beste GuusMaas, zou je je in kunnen houden met het aanbieden van je eigen site bij het reageren in topics. Daarnaast vind ik het niet zo lekker dat je oude topics aan het kicken ben.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena