- Ontvangen bedankjes 0
Website naam uitzetten
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
21 mei 2015 14:24 #7328
door
Website naam uitzetten werd gestart door
Hoi allen,
Ik ben voor iemand een website aan het overzetten van 2.5 naar 3.3
www.gemeentepolitieeindhoven.nl
hij heeft al een Eigen banner bovenin...
Ik heb bij het installeren de site ook een naam moeten geven, deze naam komt nu ook over de banner heen, dat ziet er niet uit
Dus bij <system> <Algemene instellingen> de website naam veranderd in een punt. want daar is geen optie om deze op de header/voorpagina uit te zetten
Nu lees ik in: Handboek Joomla (Het populaire CMS van A tot Z) op pagina 105 over SEO (search engine optimalisation) dat je juist daar een goede naam moet zetten...
Ik direct naar de template instelling Beez3, daar kan ik niet instellen
hoe kan ik dit oplossen ?
afz Hans
Ik ben voor iemand een website aan het overzetten van 2.5 naar 3.3
www.gemeentepolitieeindhoven.nl
hij heeft al een Eigen banner bovenin...
Ik heb bij het installeren de site ook een naam moeten geven, deze naam komt nu ook over de banner heen, dat ziet er niet uit
Dus bij <system> <Algemene instellingen> de website naam veranderd in een punt. want daar is geen optie om deze op de header/voorpagina uit te zetten
Nu lees ik in: Handboek Joomla (Het populaire CMS van A tot Z) op pagina 105 over SEO (search engine optimalisation) dat je juist daar een goede naam moet zetten...
Ik direct naar de template instelling Beez3, daar kan ik niet instellen
hoe kan ik dit oplossen ?
afz Hans
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 mei 2015 14:24 #7329
door
Beantwoord door in topic Website naam uitzetten
bij Beez3 kun je toch het veld van de websitetitel blank laten?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
21 mei 2015 14:24 #7330
door
Beantwoord door in topic Website naam uitzetten
Hallo Hans,
Het is inderdaad belangrijk om een site titel toe te voegen. Nu zie je bijvoorbeeld ook in de titel ". - Home" staan. Wat je het beste kan doen is het te verbergen door wat css toe te voegen aan de template (custom.css).
Het is inderdaad belangrijk om een site titel toe te voegen. Nu zie je bijvoorbeeld ook in de titel ". - Home" staan. Wat je het beste kan doen is het te verbergen door wat css toe te voegen aan de template (custom.css).
Code:
#logo {
display: none;
}
Discussie gesloten.