- Ontvangen bedankjes 0
Template Beez
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
30 mrt 2015 11:15 #8344
door
Template Beez werd gestart door
Heeft de template beez in joomla 3 enkel een Topmenu ?
Discussie gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Lees meer
- Berichten: 52
- Ontvangen bedankjes 0
30 mrt 2015 11:15 #8345
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Template Beez
Ja volgens mij alleen boven > postion-1
en dan de normale zijkanten links of rechts met 3 mogelijkheden
en dan de normale zijkanten links of rechts met 3 mogelijkheden
lvda
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
30 mrt 2015 11:15 #8346
door
Beantwoord door in topic Template Beez
Je kunt meerdere modules op een plek (position) plaatsen. Als ze er verschillend uit moeten zien kun je dat aanpassen met css.
Discussie gesloten.