- Ontvangen bedankjes 0
rhuk_milkyway, maar dan Responsive?
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
27 mrt 2015 10:09 #8364
door
rhuk_milkyway, maar dan Responsive? werd gestart door
Hi all,
ik zit al een tijdje meer op de content kant dan op de kant van het "bouwen", maar ik krijg nu een melding dat vanaf 21/4 Google een "boete" oplegt aan sites die niet responsive zijn.
Op het moment gebruik ik rhuk_milkyway, met een paar modificaties. Eigenlijk wil ik dit precies zo houden, alleen dan responsive.... kan ik dit ergens zelf aanpassen (let op: noob niveau, ik moet dan precies horen wát ik op welke regel moet zetten), of is er ergens een responsive variant beschikbaar?
ik zit al een tijdje meer op de content kant dan op de kant van het "bouwen", maar ik krijg nu een melding dat vanaf 21/4 Google een "boete" oplegt aan sites die niet responsive zijn.
Op het moment gebruik ik rhuk_milkyway, met een paar modificaties. Eigenlijk wil ik dit precies zo houden, alleen dan responsive.... kan ik dit ergens zelf aanpassen (let op: noob niveau, ik moet dan precies horen wát ik op welke regel moet zetten), of is er ergens een responsive variant beschikbaar?
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
27 mrt 2015 10:09 #8365
door
Beantwoord door in topic rhuk_milkyway, maar dan Responsive?
Hij is responsive verkrijgbaar.
www.joomla35.us/2015/03/rhukmilkyway-template-joomla-3.html
www.joomla35.us/2015/03/rhukmilkyway-template-joomla-3.html
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
27 mrt 2015 10:09 #8366
door
Beantwoord door in topic rhuk_milkyway, maar dan Responsive?
Ik heb alleen Joomla 2.5 draaien... werkt dat ook?
En er zitten in deze een paar tweaks, die zou ik verliezen, vrees ik.
PS: Ik had erbij moeten zeggen: geen centjes
En er zitten in deze een paar tweaks, die zou ik verliezen, vrees ik.
PS: Ik had erbij moeten zeggen: geen centjes
Discussie gesloten.