One page template

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
23 feb 2015 16:54 #8482 door Gast
One page template werd gestart door Gast
Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met een one page template. Iemand ervaring en bereid ze te delen. Waar aangekocht of hoe zelf aangemaakt ?
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
23 feb 2015 16:54 #8483 door Gast
Beantwoord door Gast in topic One page template
Ja, inderdaad. Ik ook. Ben nu een one page website aan het maken. Het komt er nu eigenlijk op neer dat ik voornamelijk één artikel maak met daarin interne links. Deze links zet ik in het menu via "externe url". Dit voelt toch een beetje als oneigenlijk gebruik van Joomla. Daarnaast maak ik ook een blog er in dus ik gebruik wel Joomla functionaliteiten. Zijn er mensen met tips en trics?
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
23 feb 2015 16:54 #8484 door Leen
Beantwoord door Leen in topic One page template
Geen ervaring mee maar als ik hier demo bekijkt lijkt het dan op wat jij bedoelt
www.joomlashine.com/joomla-templates/jsn...emplate-details.html

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
23 feb 2015 16:54 #8485 door Gast
Beantwoord door Gast in topic One page template
zal eens experimenteren, als je een voorbeeld hebt, post je hier even dan kan ik eens kijken. Bedankt
Onderwerp is gesloten.
  • Gutshot
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • ?
Meer
23 feb 2015 16:54 #8486 door Gutshot
Beantwoord door Gutshot in topic One page template
Een goede template heeft de optie het menu zo in te stellen dat je naar secties kan scrollen.
Onepager kan leuk zijn, je moet goed rekening houden met de filesize. Je zit zo op 1,5 mb voor een beetje aangeklede pagina met achtergrond afbeeldingen. Het menu is iets waar je even over moet nadenken om het overzichtelijk te houden als je achterliggende pagina's gaat gebruiken.

Bestaande templates vergen best wel wat aandacht om deze te optimaliseren voor een goede performance. Gooi eruit wat je niet nodig hebt en pas alles toe wat met optimalisatie heeft voor zover als het wordt toegelaten.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena