Template installeren mislukt geen error...

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 feb 2015 23:15 #9179 door Gast
Hallo,

Joomla 3.3.4


Ik probeer de moreno template (3.3.4) met demo materiaal (18mb) te installeren. Wanneer ik dit via Upload & Install Joomla Extension gedeelte doe, dan zie ik dat de template geupload wordt, en verschijnt er een joomla laad afbeelding. Wanneer de upload 100% is, dan is de laad afbeelding verdwenen maar zie ik helemaal geen verandering. De template is niet geinstalleerd en er onstaat geen fout melding. Er gebeurd gewoon helemaal niks. Overigens kan dit niet aan de template liggen omdat ik deze heb getest op een andere server. Dit ging zonder enige probleem.

Ook heb ik de template zonder demo materiaal geinstalleerd (2mb). Tot mijn verbazing ging dit wel gewoon goed en succesvol.

Ik heb de template ook via ftp geprobeerd te installeren, maar dan krijg ik weer een error: JInstaller: :Installeren: Kan geen XML instellingenbestand vinden.

Ik hoop echt heel erg dat ik geholpen kan worden, ben nu al enige tijd hiermee bezig.
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
17 feb 2015 23:15 #9180 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Template installeren mislukt geen error...
Hallo,

Ga eens naar extensies --> extensiebeheer.
Klik dan op tabblad ontdekken en dan links boven in op de button Ontdekken.
Kijk dan of je de template daar ziet staan zo ja, vinkje er voor zetten en op de button installeren klikken.

Succes ermee.

Groeten Ron :D
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
17 feb 2015 23:15 #9181 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Template installeren mislukt geen error...
Vermoed dat je tegen beperkingen in de infrastructuur aan loopt. Dat zou de max_execution_time in PHP kunnen zijn, maar ook andere dingen. Helaas het betreft hier een commerciële template. Voor ondersteuning zul je het beste bij de fabrikant terecht kunnen.

Weet niet precies wat je met installatie via ftp bedoelt, maar beide mogelijkheden zouden moeten kunnen. Ofwel via Ontdekken ofwel via Installatie via map.

Het is mogelijk dat de demo data via sql scripts verloopt. In dat geval zou je kunnen proberen deze via phpMyAdmin zelf uit te voeren. Dit zou je aan de xml file moeten kunnen zien. Tenminste als je die kunt vinden!
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena