geen template

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
02 feb 2015 13:40 #9437 door Gast
geen template werd gestart door Gast
Ik ben bezig met een website aan het finaliseren, maar plots is de frontend van de website compleet wit, ook in backside blijven bepaalde pagina's wit: zo heb ik wel toegang tot het controlepaneel, maar de instellingspagina bijvoorbeeld blijft leeg. De pagina met het templatebeheer verschijnt wel, maar daar is het "v"-tje met de toewijzingen verdwenen, m.a.w blijkbaar is er geen enkele toewijzing meer. Ik kan echter geen toewijzingen doen, want als ik dat probeer krijg ik ook een witte pagina...
Wanneer ik dergelijke pagina's met firebug bekijk blijkt er enkel nog een end-header-tag ({/header}) te staan en een lege body...
Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
Versie joomla= 3.3.6
:(
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
02 feb 2015 13:40 #9438 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic geen template
Hallo,

heb je geen enkele verandering gedaan? extensie geïnstalleerd?
Wanneer je voor de frontend een andere standaard template selecteert wat zie je dan op de frontend?

Groeten Ron :D
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
02 feb 2015 13:40 #9439 door Gast
Beantwoord door Gast in topic geen template
Hallo,

zelfs dat kan ik niet verifiëren, ook die pagina in de backend blijft maagdelijk blank. ::sad::
Wet van Murphy?

Freddy
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
02 feb 2015 13:40 #9440 door Gast
Beantwoord door Gast in topic geen template
Ik vreesde er al voor. Gelukkig heb ik een backup, weliswaar een vrij oude. Ik was van plan vandaag een nieuwe te doen...Murphy inderdaad. Alvast bedankt voor de reactie. Ook aan Ron. Ik laat de thread nog even open voor her geval iemand nog een suggestie heeft.
Groeten
Freddy
:p :)
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena