Afterburner2, tekstkleur wijzigen

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
22 jan 2015 14:51 #9520 door Gast
Afterburner2, tekstkleur wijzigen werd gestart door Gast
Geacht forum.
Ik heb Joomla 3.3.6 en gebruik Afterburner2 V1.2. Reden is dat ik over de volle breedte het dropdown menu kan gebruiken. Echter de standaard kleur van de tekst in artikelen is grijs. Ook op het forum is dat hetzelfde. Voor zover ik in de lange zoektocht heb begrepen, moet dit liggen aan de template. In de template is het mogelijk om font settings in te stellen, standaard is dit nu Helvetica. Andere settings zijn standaard 6 en Google settings enorm veel meer.
Mijn tekstverwerker is TinyMCE.
Ik heb erg weinig ervaring/kennis van HTML & CSS.
Mijn vraag is dus waar ik dat mogelijk zou kunnen instellen of zou ik beter af zijn met een andere template die dezelfde mogelijkheden heeft?
Ik heb overigens nu heading 6 gebruikt om de tekst zwart te maken. Dat zou in mijn visie geen invloed hebben in de Google ranking.
Met vriendelijke groet, Marcel
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
22 jan 2015 14:51 #9521 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Afterburner2, tekstkleur wijzigen
Heb je een link naar je website zodat men kan meekijken?

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
22 jan 2015 14:51 #9522 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Afterburner2, tekstkleur wijzigen
Marcel, je template heb je gekocht bij rockettheme. Behalve de licentie koop je ook support. Je kunt deze vraag dus altijd voorlegen aan het supportteam van Rockettheme.