Helix II en de plaats van het menu

  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
11 jan 2015 17:21 #9815 door
In een testomgeving ( www.a3t.nl ) heb ik Helix II aan de praat. Omdat ik niet in megamenu's geloof (zie bijv. ook www.frankwatching.com/archive/2013/07/11...enu-averechts-werkt/ ) wil ik het hoofdmenu in de linkerkolom (Helix-positie Left) hebben. Dat is gelukt, maar het verdwijnt niet van de plek waar het standaard staat (Helix-positie Menu). Is er een oplossing en zoja kent iemand die?

Adrie
Discussie gesloten.
  • Arjan Booij
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • -
Lees meer
11 jan 2015 17:21 #9816 door Arjan Booij
Beantwoord door Arjan Booij in topic Helix II en de plaats van het menu
Misschien heb je dan nog de module aan gelaten.
Kijk of je nu twee modules hebt voor het menu.
OF schakel eens de modules uit en zet ze één voor één weer aan en kijk wanneer je het verkeerde menu weer aanzet.
succes

#Joomla omdat het zo leuk is.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena