- Ontvangen bedankjes 0
Helix II en de plaats van het menu
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
11 jan 2015 17:21 #9815
door
Helix II en de plaats van het menu werd gestart door
In een testomgeving (
www.a3t.nl
) heb ik Helix II aan de praat. Omdat ik niet in megamenu's geloof (zie bijv. ook
www.frankwatching.com/archive/2013/07/11...enu-averechts-werkt/
) wil ik het hoofdmenu in de linkerkolom (Helix-positie Left) hebben. Dat is gelukt, maar het verdwijnt niet van de plek waar het standaard staat (Helix-positie Menu). Is er een oplossing en zoja kent iemand die?
Adrie
Adrie
Discussie gesloten.
- Arjan Booij
-
- Gebruiker
-
- -
Minder
Lees meer
- Berichten: 1
- Ontvangen bedankjes 0
11 jan 2015 17:21 #9816
door Arjan Booij
#Joomla omdat het zo leuk is.
Beantwoord door Arjan Booij in topic Helix II en de plaats van het menu
Misschien heb je dan nog de module aan gelaten.
Kijk of je nu twee modules hebt voor het menu.
OF schakel eens de modules uit en zet ze één voor één weer aan en kijk wanneer je het verkeerde menu weer aanzet.
succes
Kijk of je nu twee modules hebt voor het menu.
OF schakel eens de modules uit en zet ze één voor één weer aan en kijk wanneer je het verkeerde menu weer aanzet.
succes
#Joomla omdat het zo leuk is.
Discussie gesloten.