Template aanbieders

  • Gutshot
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • ?
Meer
07 jan 2015 18:31 #9832 door Gutshot
Template aanbieders werd gestart door Gutshot
Na bijna een jaar bij Shape 5 een developers account te hebben misschien tijd voor wat anders. De templates is niets mis mee, die zijn goed en het framework is goed te bewerken. Groot nadeel vind ik de support, dit laat vaak lang op zich wachten, soms duurt het tot wel 48 uur voor een reply. Mede door het tijdsverschil en te vaak wordt er gezegd dat er op sommige items geen support wordt gegeven. Bijvoorbeeld als je een selector voor taal boven wil hebben i.p.v. beneden. (snap zowiezo nooit waarom een selectie voor taal soms onder aan de site zit, is als een boek met achterin de index)

Ook vind ik de keuze in extensies daar ook niet echt overweldigend.

Nu zit ik te denken om eens een jaartje bij Rockettheme, Joomlart, Yootheme of Gavickpro te proberen.

Graag zou ik wat ervaringen horen en hoe de support is daar.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
07 jan 2015 18:31 #9833 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Template aanbieders
mede door de widgetkit en de ZOO mogelijkheden heb ik indertijd gekozen voor Yootheme.
Support houdt ook niet over maar via het support forum kom je wel een hoop te weten
Ad
Onderwerp is gesloten.
  • renem
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • MulderMedia.nl
Meer
07 jan 2015 18:31 #9834 door renem
Beantwoord door renem in topic Template aanbieders
Yootheme heeft de laatste tijd wel veel beter support mn op het forum gelukkig.

MulderMedia.nl Onweerstaanbare websites, overtuigende inhoud!
Onderwerp is gesloten.
  • Jheroen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Hallo
Meer
07 jan 2015 18:31 #9835 door Jheroen
Beantwoord door Jheroen in topic Template aanbieders
inderdaad: yootheme, perfect framework en templates zijn uitermate vergaand te stijlen

Joomlapartner , websites - maatwerk - migratie - design - onderhoud
Joomlahostingsupport , Joomla! SSD hosting -
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
07 jan 2015 18:31 #9836 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Template aanbieders
YooTheme ben ik ook fan van geworden, heel erg solide templates, framework en UIKIT (hun bootstrap alternatief) is heel erg geschikt om websites mee op te maken (fijner dan Bootstrap). Hun support heb ik geen ervaring mee, maar kreeg de indruk dat dat niet goed was (langzaam). Goed om te horen dat dat verbetert lijkt te zijn!
Onderwerp is gesloten.
  • Gutshot
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • ?
Meer
07 jan 2015 18:31 #9837 door Gutshot
Beantwoord door Gutshot in topic Template aanbieders
Dank voor de reacties, Yootheme "pole postion" dus. Ik zal daar eens een template aanschaffen en kijken hoe het werkt.
Wat al een voordeel is, zij komen uit Duitsland. Dus in ieder geval geen gedoe meer met het grote tijdsverschil op het forum. Shape 5 is actief als wij zo'n beetje einde dag bereikt hebben.
Onderwerp is gesloten.
  • renem
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • MulderMedia.nl
Meer
07 jan 2015 18:31 #9838 door renem
Beantwoord door renem in topic Template aanbieders
Yootheme heeft wel als nadeel dat de voorbeeldcode erg minimaal is. Om sommige fancy effecten op je site te krijgen moet je dit soms uit de source code harken om te gebruiken.

Heb ik mijn beklag wel eens over gedaan, snap niet dat ze dit niet wat meer documenteren.

MulderMedia.nl Onweerstaanbare websites, overtuigende inhoud!
Onderwerp is gesloten.
  • Gutshot
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • ?
Meer
07 jan 2015 18:31 #9839 door Gutshot
Beantwoord door Gutshot in topic Template aanbieders
Je doelt op textslides etc ? Weet nog steeds niet of ik er wel of niet warm voor loop. Heb een paar subtiele op een site, twijfel om het weer te gebruiken. Op sommige templates "it is just to much"
Alles schuift soms van alle kanten in. Leuk om een keer te zien, maar om hier een gewoonte van te maken ?

Ik wil zowieso de andere frameworks ook eens proberen als er wat meer tijd is. De Vertex van Shape5 kan ik nu wel dromen. Overigens heel fijn om mee te werken. Yootheme is niet soortgelijk als ik zo de site van hun bekijk. Geldt dat ook voor de andere aanbieders ?
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
07 jan 2015 18:31 #9840 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Template aanbieders
@renem, je kunt op een test locatie de voorbeeld site installeren, dat is een hele Joomla! site met hun template erin en alle opties al geconfigureerd. Dan kun je daar kijken hoe ze het doen.

Of die voorbeeld site als basis gebruiken en alles eruit slopen en aanpassen totdat je het resultaat hebt dat je wilt. Bespaart veel uitzoekwerk.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena