Customize template issues

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
08 jan 2015 15:09 #9871 door Gast
Customize template issues werd gestart door Gast
Beste Joomla community,

Ik ben van beginners-niveau joomla en ik hoop dat jullie mij met het volgende kunnen helpen. Ik maak gebruik van het purity-iii template. Aanpassingen die ik doe aan de verschillende thema's binnen dit template hebben geen effect en ik begrijp niet waarom. Ik heb het met Thememagic geprobeerd maar ook door de style bestanden van de thema's aan te passen. Zonder effect helaas. Heeft het misschien met de rechten te maken?

Handleiding: ( www.joomlart.com/documentation/purity-iii/customization )

Hopelijk kan iemand mij verder helpen! Onderstaand mijn bericht (zonder reacties) op een engels forum.

Mvg. Lennart


Bericht toegevoegd op 8 januari 2015 om 15:26
Vorige bericht was op 8 januari 2015 om 15:26


Dear sir/madam,

I have some issues customizing my website template. A clean quickstart installation of purity is installed. According to the documentation ( www.joomlart.com/documentation/purity-iii/customization ) I created a new theme named "parkito" and selected this in the back-end. I tried to edit the variables-custom.less file and also with thememagic (which i prefer) with no result. What I see is the "default" theme. I alson tried to edit the "red" or "orange" template using thememagic editing or saving is not possible.
I tried to reinstall, find more documentation and much more. I'm stuck on this and I really hope you can help me out. Looking forward for your reply.

Best regards,

Lennart


Bericht toegevoegd op 8 januari 2015 om 16:09
Vorige bericht was op 8 januari 2015 om 15:26


Ik vind het lastig uitleggen. Ik zal proberen het iets te verduidelijken.

1. Schone Joomla quickstart purity-iii template installatie
2. Map toegevoegd aan themes dmv. ftp
3. Selecteren van theme in joomla back-end
4. Aanpassen theme bestanden dmv. ftp of met thememagic in back-end