- Ontvangen bedankjes 0
Favicon?
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
21 dec 2014 19:44 #10199
door
Favicon? werd gestart door
Beste mensen,
wie kan me helpen met het volgende. Ik heb een favicon ingesteld voor www.derank.nl . Bovenaan de site, in de tabjes, werkt dat prima.
Echter, ik wil het favicon ook graag voor de url willen laten verschijnen. Daar staat nu nog een wit-pagina-logootje (zie bijlage). Wie weet waar en hoe ik dat kan aanpassen?
Dank en groet,
Ronald Schipper
wie kan me helpen met het volgende. Ik heb een favicon ingesteld voor www.derank.nl . Bovenaan de site, in de tabjes, werkt dat prima.
Echter, ik wil het favicon ook graag voor de url willen laten verschijnen. Daar staat nu nog een wit-pagina-logootje (zie bijlage). Wie weet waar en hoe ik dat kan aanpassen?
Dank en groet,
Ronald Schipper
Discussie gesloten.
21 dec 2014 19:44 #10200
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Favicon?
Hallo,
ik dacht dat dat symbool alleen te zien is in chrome?
Als je er op klikt kun je sitegegevens opvragen dus deze kun je niet aanpassen door de favicon.
Maar misschien heb ik het wel mis
Groeten Ron
ik dacht dat dat symbool alleen te zien is in chrome?
Als je er op klikt kun je sitegegevens opvragen dus deze kun je niet aanpassen door de favicon.
Maar misschien heb ik het wel mis

Groeten Ron
Discussie gesloten.