linken naar andere template

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
25 okt 2014 18:03 #10588 door Gast
linken naar andere template werd gestart door Gast
Hallo allen,

Ik heb een Joomla 2.5 website draaien voor een band. Voor de band heb ik nu een EPK (Electronic Press Kit ) gemaakt vanuit een bestaande (gekochte) one page HTML5 template. Ik heb deze aangepast aan de wensen.

Deze HTML5 template bestaat uit een index pagina en wat css files. Ik wil graag in de bestaande website een link creëren die rechtstreeks doorlust naar de EPK.

Hoe pak ik dat aan? Waar moet ik de EPK plaatsen zodat hij online via een link op de website gevonden wordt? Ik heb iets gelezen over wrapper, maar helemaal duidelijk is me dat nog niet. Wie helpt me op weg?

Met dank
Peter
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
25 okt 2014 18:03 #10589 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic linken naar andere template
In menubeheer kun je een menu-item aanmaken. Hier kun je als type wrapper kiezen. Vervolgens kun je een URL opgeven. Indien je de html ergens op je eigen site hebt gezet kun je deze zo bereiken (maar ook op een andere site uiteraard).

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Joris85
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
25 okt 2014 18:03 #10590 door Joris85
Beantwoord door Joris85 in topic linken naar andere template
Ik ben zelf niet zo fan van een hele pagina in een wrapper zetten.
Kan je niet gewoon een externe link maken naar een map met die gegevens op de server?
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
25 okt 2014 18:03 #10591 door Gast
Beantwoord door Gast in topic linken naar andere template
Bedankt beiden. Ik heb dus 2 mogelijkheden. Daar moet ik uit komen. Joris85 wat zijn volgens jou de nadelen om een hele pagina in een wrapper te zetten?
Discussie gesloten.
  • Joris85
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
25 okt 2014 18:03 #10592 door Joris85
Beantwoord door Joris85 in topic linken naar andere template
Voor google en evt links

- Wrapper is geen pagina met content maar een iframe
- Wrapper met meerdere pagina's toont geen andere url
- wrapper met links naar externe pagina's openen in zelfde frame (tenzij parent als target wordt toegevoegd)

Waarom zou google jouw pagina indexeren als dat niet de oorspronkelijke pagina is? Hoe hij hier precies mee omgaat weet ik niet. Maar dat is wat mijn eerste reactie is :-)
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena