Hallo,
Het openen van submenu vanuit hoofdmenu gaat in eerste instantie soms moeizaam. Er zit een beetje witruimte tussen hoofdmenu en submenu. Nu vallen submenu-opties vaak weg en moet je eerst de optie in het hoofdmenu opnieuw selecteren.
Om die reden heb ik geen submenu's meer gebruikt op
Het Hobbygilde
maar blogweergave.
Niet iedereen blijkt echter meteen in de gaten te hebben dat men door moet klikken naar een artikel voor de volledige tekst.
Is het klikgedrag aan te passen zodat het werkt als bijvoorbeeld Beez?