geen advanced optie zichtbaar bij template style

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
22 apr 2017 14:11 #12489 door
hallo iedereen,

Bezig met het maken van een nieuwe website. Ik doe dit met bitnami joomla stack op mijn pc, staat dus nog niet op het net. De protostar standaard template geeft me de mogelijkheid om bij - extensions template styles de knop advanced options aan te klikken waar ik dan kleur van de website kan veranderen, logo, enz.... wanneer ik echter een andere template download krijg ik deze optie button helaas niet? enkel zie ik dan knop voor DETAILS en MENU ASSIGNMENT geen knop voor ADVANCED OPTIONS.
Ik ben ingelogd als super user (denk ik toch?) heb me er al vele uren suf op gezocht maar vind geen oplossing voor dit probleem?
In bijlage word document met printscreen van eerst protostar joomla template met de drie knoppen, daaronder printscreen van een gedownloade template die dan maar 2 buttons geeft
kan iemand me hiermee helpen, zou fantastisch zijn

alvast dank
Wouter
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
22 apr 2017 14:43 #12490 door Leen
Beantwoord door Leen in topic geen advanced optie zichtbaar bij template style
Hallo wouter,
als het de template PixelDot betreft waar heb je die gedownload
als dat is bij Freshjoomla templates dan kan het kloppen heb daar net die template opgehaald en getest die
optie zit er gewoon niet in.(denk oude templates)

lvda
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
22 apr 2017 14:52 #12491 door
beste Leen
alvast dank voor uw spoedig antwoord.
Ik kan inderdaad maar geen gepaste template vinden, de meeste van de templates die ik download leveren ditzelfde probleem op.
Waar kan ik best op zoek gaan naar free-templates? Die er ook nog eens mooi uitzien en wel die opties bieden? Of heb je zelf een aantal aanraders van templates die je zelf reeds gebruikt hebt?

alvast dank
Wouter
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
22 apr 2017 15:04 #12492 door Leen
dat is een lastige vraag is vaak ook afhankelijk wat je wil gaan maken etc er zijn er zo veel
alleen soms moet je je registeren om te kunnen downloaden.
Hier templates welke op vorige forum stonden ook enkele tipes

lvda
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Lees meer
22 apr 2017 15:15 #12493 door Leen
zelf vind ik deze soms vaak wel mooi
en ook redelijke uitleg te vinden
kijk eens hier

lvda
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
23 apr 2017 08:38 #12501 door
Dag Wouter,
Inderdaad moeilijk aan te geven, maar ik heb veel baat bij warptheme.com/joomla-templates/
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
23 apr 2017 13:16 #12514 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic geen advanced optie zichtbaar bij template style
Hoi Wouter, ik zie niemand nog zeggen dat elke template provider zijn eigen manier heeft om instellingen weer te geven.
Protostar wordt meegeleverd als standaard template. Andere gratis templates kunnen (niet hoeven maar kunnen) erg basic zijn in hun instel mogelijkheden. Dit komt over het algemeen omdat er dan ook een betaalde versie aanwezig is die volgestopt zit met extraatjes en handigheden.

Het is dus maar net welk template je van welke provider kiest hoeveel instelmogelijkheden (en tabs) je krijgt.
Ik heb een voorbeeld toegevoegd van mijn tabjes. Ik gebruik Helix3 (en is gratis)

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Bijlagen:
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena